Курс лекцій для студентів денної і заочної форми навчання Затверджено




Сторінка1/27
Дата конвертації15.04.2016
Розмір5.51 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   27
Міністерство освіти і науки України

Донецький національний університет економіки і торгівлі

імені Михайла Туган-Барановського

Кафедра маркетингу і комерційної справи

Локтєв Е.М.

Організація і технологія торгівлі


Курс лекцій

для студентів денної і заочної форми навчання


Затверджено:


Протокол засідання кафедри маркетингу і комерційної справи № 1


від “20” грудня 2008 р.

Донецьк 2008


ЗМІСТ


ТЕМА 1 Технологія побудови роздрібної торговельної мережі .................




1. Стан та перспективи розвитку роздрібної торговельної мережі..........




2. Види та класифікація роздрібної торговельної мережі........................




3. Спеціалізація та типізація роздрібної торговельної мережі.................




4. Принципи розміщення магазинів у містах.............................................




5. Фактори, що впливають на підвищення ефективності використання торговельних площ магазинів.........................................................................




ТЕМА 2 Супермаркет – основний формат магазину в Україні на перспективний період




1. Роль та занчення супермаркету в оганізації товароруху




2. Місце розміщення супермаркету




3. Планування функціональних приміщень супермаркету




4. Формування товарного асортименту та його оптимізація




5. Викладка товарів у супермаркетах




6. Товарні відділи та послідовність їх розміщення у супермаркеті




7. Процес обслуговування покупців




8. Реклама у супермаркетах



ТЕМА 3 Устрій та основи технологічного планування магазинів............…………………………………………………………….





1. Ключові терміни і поняття.......................................................................




2. Загальні положення, які встановлюють порядок проектування..........




3. Види торгових будівель та основні вимоги до устрою магазинів.......




4. Функціональні приміщення магазинів, їх планування і взаємозв’язок ...................................................................................................




5. Методика і порядок розрахунку площі приміщень магазину..............




6.Торговельно-технологічний процес магазину.......................................





ТЕМА 4 Процес продажу товарів і обслуговування покупців.....................




1. Особливості процесу продажу товарів в ринкових умовах..................




2. Основні елементи, що формують рівень обслуговування покупців у магазині.............................................................................................................




3. Принципи формування асортименту товарів у магазині.......................




4. Основні форми роздрібного продажу товарів в Україні і за кордоном……………………………………………………….......................




5. Надання додаткових послуг покупцям і показники якості торговельного обслуговування.......................................................................




6. Продаж товарів в крупних торговельних підприємствах......................




ТЕМА 5 Товарні склади в торгівлі, їх функції, устрій і планування...........




1. Призначення, функції і класифікація товарних складів.......................




2. Технологічні вимоги до устрою загальнотоварних складів.................




3. Склад груп приміщень складу, методика їх розрахунку та планування................................................................................................




4. Технологічне та підйомно-транспортне обладнання складів...............




ТЕМА 6 Організація та технологія складських операцій............................




1. Принципи організації складських операцій...........................................




2. Організація приймання товарів...............................................................




3. Організація збереження товарів..............................................................




4. Операції з відпуску товарів оптовим покупцям....................................




5. Техніко-економічні показники роботи складів.....................................




ТЕМА 7 Господарські зв'язки торгівлі з постачальниками і організація товароруху..............................................................................................




1. Поняття господарських зв'язків з постачання товарів, їх структура і особливості змісту......................................................................................




2. Договір - нормативно-правова основа господарських зв'язків з постачання товарів...........................................................................




3. Маркетингова політика розподілу і організації товароруху................




4. Організаційні форми закупівлі товарів і ефективність їх використання...................................................................................................




5. Організація товаропостачання роздрібної торговельної мережі ........




6. Оперативний облік і контроль за надходженням товарів від постачальників..........................................................................................




ТЕМА 8 Міжнародні комерційні угоди.....................................................




1. Особливості і види міжнародних комерційних операцій.....................................................................................................




2. Зовнішньоторговельні посередники.....................................................




3. Порядок оформлення комерційних операцій на митниці..................




4.Особливості окремих умов контрактів. Міжнародні правила інтерпретації комерційних термінів ІНКОТЕРМС...............................




ТЕМА 9 Основні показники аналізу ефективності комерційної діяльності торговельного підприємства.................................................



1. Види та джерела формування доходів торговельного підприємства




2. Призначення та сутність доходу від реалізації товарів......................




3. Види та структура витрат торговельного підприємства....................




4. Прибуток – основний результативний показник комерційної діяльності торговельного підприємства.....................................……………




ТЕМА 10 Комерційні операції з закупівлі та формування товарних запасів...............................................................................................................




1. Товарні запаси торговельного підприємства, їхнє призначення та класифікація.....................................................................................................




2. Організація забезпечення торговельного підприємства товарними ресурсами..........................................................................................................




3. Методи оптимізації розміру товарного запасу....................................




4. Порядок надходження товарів до торговельного підприємства.......




5. Комерційна діяльність підприємств зі збуту продукції.......................




Короткий словник комерсанта....................................................................




Список літератури..........................................................................................




  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   27


База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка