Методична розробка на тему : “ розміщення та викладка парфумерно – косметичних




Сторінка1/11
Дата конвертації18.04.2016
Розмір1.23 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11
Методична розробка на тему :
РОЗМІЩЕННЯ ТА ВИКЛАДКА ПАРФУМЕРНО – КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ. ”
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ ТА САНІТАРНІ ВИМОГИ.

  1. Парфумерно – косметичні товари зберігають на підтоварниках і стелажах. Їх розміщують на відстані не менше 1м., від приладів опалення.

  2. Необхідно додержуватися попереджувальних знаків, зображених на упаковці, та попереджувальних знаків : “ Не кидати “, “ Скло “, “ Верх “ тощо, а також термінів зберігання кожного виду товару та правил протипожежної безпеки.

  3. Висота складування для парфумерних товарів не повинна перевищувати 1,5м., для косметичних товарів і туалетного мила 2м.

  4. Не можна зберігати мило без герметичної упаковки разом з парфумерією.

  5. Необхідно захищати товари від дій прямого сонячного проміння.

  6. Для підтримки санітарного стану приміщення стіни фарбують масляною фарбою, проводять щоденне прибирання і не менше одного разу в рік – генеральне прибирання з дезинфекцією і дезинсекцією приміщення.

  7. Під час зберігання, при тому довгого, товари періодично продивляються, перекладають, при необхідності очищують від пилу.

  8. Забороняється складати товари на зберігання на кам’яну підлогу.

  9. Забороняється захаращувати проходи тарою.

  10. При прийманні парфумерно – косметичних товарів і туалетного мила перевірка їх якості здійснюється за органолептичними показниками ( зовнішній вигляд, прозорість, колір, запах, герметичність упаковки тощо ), перевіряється маркування транспортної та споживчої тари, цілісність упаковки.

  11. Парфумерно – косметичні товари і мило туалетне зберігають в чистих, добре вентильованих приміщеннях при відносній вологості 55 – 70% і температурі повітря :

    • парфумерно – косметичні товари від +6 до + 25 градусів;

    • тверде мило туалетне – не нижче –5 градусів;

    • рідке мило туалетне – не нижче +5 градусів.

  12. На парфумерно – косметичні товари, які надійшли до продажу, повинні бути анотації щодо призначення товару, правил застосування, його складу, умов їх зберігання тощо.

  13. При продажу ( доходів ) духів, одеколонів, туалетної води продавець повинен ознайомити покупця з їх запахом за допомогою лакмусових папірців, які насичені цими виробами, а також зразків – понюшок, наданих виготівником.

  14. Якщо парфумерно – косметичні товари надійшли до продажу в упаковці з целофановою обгорткою або фірмовою стрічкою, продавець повинен запропонувати покупцю перевірити вміст упаковки.

  15. При продажу парфумерно – косметичних товарів у аерозольній упаковці продавець в присутності покупця повинен перевірити роботу аерозольної головки шляхом натиснення клапана.

  16. Всі товари у господарюючого суб’єкта повинні бути у супровідними документами : товарно – транспортні накладні, рахунки – фактури, прибутково – видаткові накладні, посвідчення про якість, сертифікат відповідності державній системі сертифікації або завірена постачальником копія сертифіката відповідності на товар, котрий підлягає обов’язковій сертифікації.

  17. Продаж товарів, що надійшли в Україну по імпорту і підлягають обов’язковій сертифікації, дозволяється тільки за наявності господарюючого суб’єкта сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання іноземного сертифіката в державній системі сертифікації.

  18. На імпортовану продукцію, перелік якої затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 20.10.95 №190 “Про проведення державної санітарно – гігієнічної експертизи щодо розбори, виробництва і застосування продукції, яка може негативно впливати на здоров’я людини”, повинен також бути гігієнічним висновок державної санітарно – гігієнічної експертизи.

  19. Працівники господарюючого суб’єкта повинні мати оформлений або інший одяг, що відповідає естетичним вимогам.

  20. Продаж товарів, термін придатності яких минув, забороняється.

КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА СОРТИМЕНТУ.
Парфумерно – косметичні товари підрозділяють на три групи : парфумерні, косметичні товари, туалетне мило.

ПАРФУМЕРНІ ТОВАРИ. В цю групу товарів входять : одеколони, парфумерні набори, пахучі води, основне завдання яких, араматизувати шкіру, волосся, одяг і т.д.

Сировиною для їх виробництва служать : пахучі води ( рослинні, тваринні і синтетичні ) етиловий ( винний ) спирт, вода і інколи фарбники.



ДУХИ підрозділяють по :


    • консистенції ;

    • характеру запаху ;

    • якості.

По консистенції духи бувають :




    • сухі ;

    • рідкі.

Сухі духи ( “Саше” ) – це подрібленні пахучі рослини або суміш сухих духм׳яних речовин з наповнювачами, зашиті в текстильні мішечки. Застосовують їх для ароматизації білизни та одягу. Широке розповсюдження мають рідкі духи, які містять в своєму складі не менше 5% духм׳яних речовин і 71% етилового спирту.



По характеру запаху розрізняють духи :


    • квіткові, які нагадують запах квітів і рослин ( “ Жасмін “, “ Фіалка “ та інші );

    • фантазійні, які мають в собі комплект ( букет ) запахів.

Духам з фантазійними запахами присвоюються різні назви: “ Червона Москва “, “Еллада “, “ Юбілей “, “ Ярослава “ та інші.



По якості духи незалежно від запаху об׳єднують в 4 групи :


    • екстра ;

    • А;

    • Б;

    • В.

Більш високі вимоги по всім показникам пред׳являють до концентрованих духів групи екстра. ( “ Ярославна “, “ Кам׳яна квітка “, “ Вечір “ та інші ), склад яких 50% композиції і 50% настоїв.

Найбільш високу вагу ( 70% в торгівлі ) займають духи групи А, в склад яких входить від 7,5 до 20% композиції і 35% настоїв (“ Космос “, “ Червона Москва “, “ Вогні Москви “ та інші ). Стійкість запаха у концентрованих духів і духів групи А складає не менше 50 і 40 годин.

Всього в асортименті налічується близько 400 найменувань духів.



Одеколон відрізняється від духів меншим вмістом духм׳яних речовин ( від 1,1 до 7,5% ), внаслідок чого має менш інтенсивний і менш стійкий запах квіткового або фантазійного характеру.

Застосовують одеколони як :


    • гігієнічні засоби ;

    • освіжаючі;

    • ароматичні засоби.


Одеколони, так як і духи, в залежності від якості запаху і оформлення підрозділяють на групи :


    • екстра ;

    • А;

    • Б;

    • В.

Одеколони груп Б і В призначені для гігієнічних цілей ( “ Тройний “, “ Екстра “, “ Лаванда “, “ Турист “ і т.д. ).


  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка