Міністерство аграрної політики та продовольства України вп «Старобільський технікум лнау» Негативний вплив шкідливих звичок на молодий організм




Скачати 203.34 Kb.
Дата конвертації14.04.2016
Розмір203.34 Kb.
Міністерство аграрної політики та продовольства України

ВП «Старобільський технікум ЛНАУ»

Негативний вплив шкідливих звичок на молодий організм

2011

Укладачі: Свирида Наталія Борисівна – викладач економічних дисциплін вищої категорії.

Свирида Микола Іванович – викладач технічних дисциплін, спеціаліст.

В методичній розробці розкрита методика проведення відкритого виховного заходу на тему: «Негативний вплив шкідливих звичок на молодий організм». У молодого покоління слід виховувати свідоме ставлення до свого здоров'я та здоров'я громадян як найвищої соціальної цінності, формувати та пропагувати здоровий спосіб життя.

Розглянуто і схвалено на засіданні

циклової комісії суспільно – економічно –

правових і технічних дисциплін

Протокол №_______від ____________2011р.

Голова Ц/К__________ Л.Д.Долгополова.

Протокол №________від ____________2011р.

Голова ц/к ____________С.М.Ложечка.

Розглянуто і схвалено на засіданні

ради кураторів

Протокол №_______від ___________2011р.

Голова _____________Н.О.Шпота.

Зміст.

Вступ.


1.0.Методична мета.

2.0.Виховна мета.

3.0.Підготовка до проведення виховного заходу.

3.1. Підготовчий етап.

3.2. Результат анкетування «Моє ставлення до тютюну, алкоголю, наркотиків».

4.0.Сценарій проведення відкритого виховного заходу.

5.0.висновки.

6.0.Література.



Вступ.

СНІД та шкідливі звички називають «раковими пухлинами людства». Страшні, невиліковні хвороби, які уражають здорових людей, загрожують знищити значну частину планети.

У молодого покоління слід виховувати свідоме ставлення до свого здоров'я та здоров'я громадян як соціальної цінності, формувати та пропагувати здоровий спосіб життя, забезпечувати обізнаність молоді з питань вживання алкоголю, наркотиків, тютюнопаління, проводити профілактику шкідливих звичок та формувати почуття відповідальності за свої дії та активну життєву позицію серед молоді. Саме тому, одна з найбільш серйозних проблем сьогодення, є питання формування здорового способу життя серед підлітків.

Часто через обмаль досвіду і необхідних знань про можливі небезпеки ризикованої поведінки для здоров'я, молоді люди не завжди можуть уникнути негативних наслідків для себе і своїх близьких.

Безпечна поведінка – це розумінні шкідливості від вживання наркотиків, алкоголю та тютюну, і відповідно, відмова від їх вживання – це здоровий спосіб життя.

Мало народитися, слід пам’ятати, що людина – суб’єкт і головний результат діяльності. Тому потрібно доводити ту просту істину, яку сповідували ще наші предки, дбати про день прийдешній. І попри всі складності нашого буття, кожен з нас повинен свідомо ставитися до власного здоров'я, берегти найдорожчий скарб у світі.



1.0. Методична мета.

- Розкрити методику проведення виховного заходу з теми: «Негативний вплив шкідливих звичок на молодий організм» шляхом проведення відкритої виховної години.

- узагальнити та систематизувати знання студентів про СНІД та шкідливі звички, звернути увагу на негативний вплив нікотину, алкоголю, наркотичних речовин та застерегти студентів від їх вживання.

2.0. Виховна мета.

- Ознайомити студентів з небезпечними хворобами, що нависли над людством;

- пропагувати здоровий спосіб життя, викликати негативне ставлення до табакокуріння, алкоголю, до вживання наркотиків, що завдають великої шкоди здоров'ю людини;

- ознайомити зі способами профілактики, що дають можливість запобігати зараженню і поширенню ВІЛ – інфекції;

- сприяти діяльності, спрямованої на формування у студентів стереотипів безпечно сексуальної поведінки та на усвідомлення високого ризику зараження ВІЛ – інфекцією.

3.0. Підготовка до проведення виховного заходу.

Відкритий виховний захід – важливий засіб пропаганди серед студентів, який допомагає їм глибше зрозуміти зміст та важливість обраного шляху, прищеплює розуміння життя, та різних форм поведінки людини у суспільстві. Захід проводиться з використанням інформаційних матеріалів, читанням напам'ять віршів та з демонстрацією кінофільму.



3.1. Підготовчий етап.

На підготовчому етапі до проведення виховного заходу було проведено анкетування серед студентів І – ІІІ курсів. Було проанкетовано 257 осіб, анкетування велося анонімно. Проаналізувавши відповіді студентів, можна зробити слідуючий висновок: слід застосувати різнобічний вплив на свідомість, почуття і волю студентів з метою формування у них позитивних поглядів і переконань. Оскільки за допомогою цього впливу не лише розвивають і доводять до свідомості студентів сутність норм поведінки, а й долають помилкові погляди й переконання, негативні прояви поведінки.

Під час проведення відкритого виховного заходу використовувалися:

Гасла : Коли вино в людині, то розум у пляшці.



Хто вино любить, той сам себе губить.

Пияцтво роботі не товариш.

Річка починається з потічка, а пияцтво – з чарочки.

Вино входить – розум виходить.

І розумні часом від вина дуріють.

Добрі діти батькам - вінець, а погані – кінець.

Унаочнення: - виставка літератури на тему: «Вплив шкідливих звичок на молодий організм».

  • Буклети та брошури;

  • Тексти з періодичної преси;

  • Фрагменти відеофільму про шкідливі звички.

3.2. Результати анкетування «Моє ставлення до тютюну, алкоголю, наркотиків».

Анкета.

1. Твоє ставлення до тютюнопаління як явища:

А – позитивне 19

Б – негативне 51

В – пасивне 37

2. Чи ти палиш?

А – так 62

Б – ні 31

В – інколи за компанію 18

3. Якщо палиш, то скільки цигарок за день?

А – 1 – 3 14

Б – 4 – 6 35

В – 7 – 11 34

Г – більше 10 12

4. Чи ти згоден з тим, що палити – це погано і небезпечно?

А – так 79

Б – ні 17

5. Якщо ти палиш, чи можеш самостійно кинути палити?

А – так 51

Б – ні 32

В – не бачу потреби 18

6.Твоє ставлення до алкоголю.

А – категоричне ні 21

Б – а чому б і ні 29

В – тільки на свята 49

Г – мені подобається 11

7. Чи вживають алкоголь твої батьки?

А – тільки не в моїй присутності 31

Б – я бачу, як вони вживають 21

В – я вживаю разом з батьками 6

8. Чи можеш ти відмовитись, якщо тобі запропонують?

А – так 65

Б – ні 21

В – не бачу причини відмовлятись 11

9. Чи вживав ти колись будь – які наркотичні речовини?

А – пігулки 4

Б – клей 2

В – травку 18

Г – інші 3

10. Чи сподобалось тобі вживання наркотиків?

А – так 3

Б – ні 15

11. Чи можеш ти відмовити, якщо товариш запропонує будь – які наркотики?

А – так 67

Б – ні 11

12. Чи хотілося б тобі спробувати будь – який «легкий» наркотик просто з цікавості?

А – так 12

Б – ні 67

В – я це вже зробив 19

4.0. Сценарій проведення відкритого виховного заходу.

«Руйнування природи – це процес

вторинний, а первинний – це

порушення гармонії в середині

самої людини.»

В. Назаренко

(доктор педагогічних наук).

Вступне слово куратора.

Доброго дня, шановні студенти, гості, колеги!. Сьогодні наша виховна година присвячена проблемам величезної ваги: тютюнопалінню, алкоголізму, наркоманії, СНІДу.

Чому ці небезпечні хвороби виникають саме серед молодих?

Ви перебуваєте в дуже відповідальному і надзвичайно важливому періоді вашого життя – юності. Перед вами постає безліч запитань, що хвилюють вашу думку, примушують сумніватися, навіть страждати. Адже серед вас немає жодного, хто був би повністю задоволений собою. Раз у раз перед вами постає потреба удосконалити себе. Кожен повинен знати себе, свої цінності та цілі життя. якщо і не розуміти зовнішнього впливу на особистість, то прийняті вами рішення можуть бути не зовсім правильними.

Рішення: «Курити чи ні?, Пити чи ні?» краще приймати після того, коли з'явиться розуміння того, хто ми є і ким би хотіли стати в майбутньому, що потрібно зробити для того, щоб чогось досягти у житті?

Сьогодні ми постараємося відкрити вам очі на речі, про які ви ще мало знаєте: що таке куріння, алкоголізм, наркоманія, СНІД і який їх вплив на організм людини та їх подальше життя та долю?

Послухайте, будь ласка, інформацію про шкідливість тютюнопаління, яку нададуть вам студенти.



Студент1.

Мільйони людей на планеті курять цигарки, що спричиняє багато захворювань, призводить до передчасної смерті. Антитютюнова хартія (прийнята у 1988 році на Мадридській конференції, присвяченій шкідливому впливу тютюнопаління) проголошує:

Право дихати чистим повітрям, не забруднювати його тютюновим димом, є невід’ємним правом на життя в чистому оточуючому нас середовищі.

Кожна дитина і підліток мають право на захист від усі форм реклами тютюну, а також на всілякі види підтримки, включаючи просвітні та інші, які дозволяють їм вистояти перед спокусою пристраститися до споживання тютюну в будь – якій формі.

Кожен, хто палить тютюн, має право на підтримку і допомогу при відвиканні від цієї шкідливої звички.

Кожен має право на інформацію про високий ризик паління для здоров’я.

Звичка огидна для зору, нестерпна для мозку, небезпечна для легенів, - ось , що таке куріння!

Студент 2.

Тютюн – причина 95% випадків захворювань на рак легенів.

Ті, хто багато курять хворіють на рак легенів у 15 – 30 разів частіше, ніж некурці. Курці в 13 разів частіше хворіють на стенокардію, в 10 разів частіше на виразку шлунку, а також на бронхіт.

У дитини, яка дихає тютюновим димом порушується обмін речовин, і насамперед, засвоєння цукру, необхідного для живлення тканин організму. Це проявляється у роздратованості, відставанні у фізичному розвитку.

Легені людини, яка курить 20 цигарок за день протягом року, містять 1 літр осаду смоли.

Одна цигарка скорочує життя на 8 хвилин.

90 % людей, які курять, признаються в тому, що хотіли б кинуту цю згубну звичку.

Вчені Чиказького та Пітсбургського університетів зробили висновок, що у вагітних жінок, які курять по 10 цигарок за день, народжується 80% хворих дітей.



Викладач.

Як же кинути цю згубну звичку?



Студент 3.

Поставте перед собою чітку установку: «Хочу позбутися цього диявольського зілля», «Хочу бути здоровим».

Уникайте компанії курців, азартних ігор, стресових ситуацій. Дихайте глибше, затримуйте дихання до 15 – 40 секунд, спокійно вдихайте носом і повільно видихайте. Це допоможе уникнути стресу.

Покинути палити – дуже важлива справа, а найкраще - не починати.



Студент 4.

В кімнаті накуреній будеш сидіти,

Не буде у тебе тоді апетиту,

І біль в голові будеш ти відчувати,

В розвитку фізичному будеш відставати,

Млявим ти будеш і нездоровим,

Бо дуже шкідливим є дим тютюновий.

Почати нелегко, покинуть ще гірше!

Хай рішення ваше буде наймудріше.

Куріння шкідливе, курець – це не жарти,

Тож краще курити не починайте!

Викладач.

Другим важливим ворогом людини є алкогольна залежність.

Алкоголь – це специфічна паралітична отрута. Як же він діє на організм людини?

Студент 5.

Він уражає насамперед мозок. Блокується кора головного мозку, центри уваги і самоконтролю. Людина втрачає контроль над своїми діями та вчинками. Якщо концентрація алкоголю в крові збільшується, то зникає почуття страху, людина переоцінює свої можливості, що штовхає її на ризиковані вчинки, потім притуплюється діяльність моторних центрів мозку та втрачається контроль над своїми рухами.



Студент 6.

В алкогольну залежність людина потрапляє поступово. Спочатку – кухоль пива, потім склянка вина, далі – склянка горілки, а тоді і пляшки замало. Людина перетворюється на потенційного алкоголіка. А це велика проблема як для самого алкоголіка, так і для його родини та суспільства.

Пияцтво – це захворювання добровільне, яке спричиняє низку інших захворювань: порушення роботи внутрішніх органів. У алкоголіків розвивається алкогольний психоз: хворий не може заснути, виникають зорові галюцинації, а інколи, навіть і слухові – алкоголік чує голоси невідомих людей, або сусідів, які нібито переслідують його.

Перебуваючи у стані відчаю хворі можуть бути дуже небезпечними для оточуючих. Таких хворих слід госпіталізовувати.

Майже всі алкоголіки страждають на захворювання внутрішніх органів, оскільки весь організм отруєний алкоголем. Виникають такі хвороби як ішемічна хвороба серця, інфаркт міокарду, виразкова хвороба шлунку, кишечнику, запалення нирок, гепатит,цироз печінки, туберкульоз легенів, венеричні захворювання та невралгії.

Практично уражені всі системи та органи людини.



Викладач

А тепер з'ясуємо , як діє алкоголь на організм підлітка?



Студент 7.

Мозок дітей та підлітків багатший на воду, ніж мозок дорослого. Просвіток судин, якими живиться мозок набагато ширший ніж у дорослого, тому алкоголь швидше всмоктується в мозок дитини. Затримується ріст мозку та розвиток нервових клітин, порушується їх функція, як наслідок цьому – порушується і розвиток здібностей підлітка. Він починає погано розуміти, „тупіє”, що відразу ж відбивається на результатах навчання. Також страждають і внутрішні органи підлітків, які вживають алкоголь, кишечник та стравохід в цьому віці покритий тонким епітелієм, алкоголь нібито обпікає його, відбувається злущування клітин та з'являються виразки.

Дуже сильну токсичну дію алкоголь спричиняє печінці. Він уражає печінкові клітини, викликає зміни і через деякий час клітини відмирають і як наслідок цього гине сам орган.

Серце підлітка чутливо реагує на присутність алкоголю в організмі і змінюється частота биття, інколи порушується його ритм, це призводить до звуження судин серця та порушується його функціональна робота.



Викладач.

Доведено, чим молодший організм, тим згубніша дія алкоголю на нього. Як бачите, картина дуже сумна. Дуже важко лікувати алкоголізм.

Краще запобігати привиканню організму до спиртних напоїв. Дітям ні в якому разі не можна вживати алкогольних напоїв.

Склянка пива може вбити немовля.

Мама, яка годує дитину груддю, а сама випиває, прирікає своє дитя на смерть. То ж будьте розумними, обачними, не забувайте про страшні наслідки алкоголізму.

У народі з давніх давен негативно ставилися до пияцтва, кажучи при цьому:

- Коли вино в людині, то розум у пляшці.

- Хто вино любить, той сам себе губить.

- Пияцтво – роботі не товариш.

- І розумні часом від вина дуріють.

- Добрі діти – батькам вінець, а погані – кінець.

Однією з найстрашніших загроз для нашої молоді, та й для всього людства, є наркоманія – чума 21 століття, яка поширюється з космічною швидкістю на планеті.

А все – від незнання, не усвідомлення наслідків цього небезпечного явища.

Що ж таке наркоманія? Та які наслідки цієї хвороби.



Студент 8.

Наркоманія (від грецького слова narke – заціпеніння та mania – безумство, захоплення) – це хвороба, що характеризується непереборним потягом до наркотиків, які викликають у малих дозах – стан піднесеного настрою, у великих – заціпеніння або наркотичний сон, а далі – смерть.

Більшість підлітків знає, що вживання наркотиків шкідливе для організму, навіть веде до смерті. Чому ж вони тоді вживають їх?

Можливо, підлітки стають жертвами друзів-негідників, які їх штовхають до цього та примушують. Наркотики дуже дорого коштують, на них наживаються наркобізнесмени, які спеціально направляють до компаній неповнолітніх, своїх представників, аби вони „заразили” їх хворобою та забезпечили збут наркотиків. Вони обіцяють, погрожують, заманюють, прикидаються звичай ними хлопцями та дівчатами. Наркотик вбиває найсильніших людей.



Студент 9.

Наркотики не лікують, вони калічать організм людини, особливо молодої, роблять її інвалідом, призводять до злочинності та самогубства.

Наркоманам властиво шукати собі подібних, вони можуть групуватися у своєрідні клуби зі своїми лідерами, та своїми статутами, швидко тягнуть у своє болото, дають пробувати „зловити кайф” безкоштовно кілька разів, а потім примушують діставати зілля. Це штовхає молодь на злочин, адже наркотики коштують дорого.

Студент 10.

Поступово захисні функції організму втрачаються, виникає щоденна, погодинна потреба організму в отруті. Людина втрачає апетит, розвивається авітаміноз, зменшується опір організму різним хворобам. Виникають зміни у психіці, відбувається деградація особистості. Людина втрачає людську подобу, стає фізично і духовно калікою, організм старіє, шкіра висихає, береться зморшками, людина худне, виснажується та помирає, не доживши часом і до 30 років.



Студент 11.

Законодавством встановлена кримінальна відповідальність за такі дії:

- доведення неповнолітніх до стану сп’яніння (до 2-х років);

- за незаконне виготовлення, зберігання, перевезення або пересилку

наркотиків з метою збуту (до 3-х років);

- втягнення неповнолітніх у немедичне вживання ліків, та інших засобів,

що викликають одурманення (до 5-ти років);

- схиляння до вживання наркотичних засобів (до 10 років).



Студент 12.

Наркоманія – це біда.

А наркоман, її творіння,

Занюхавшись отрути досхочу

Перебуває в своєрідній ейфорії.

Він горя завдає собі й близьким,

Не думає про наслідки погані,

Сьогодні вперше „кайф зловив”,

А завтра – став токсикоманом.

Він відчуває потяг хворобливий,

І потяг той такий магічний

І зовсім він не розуміє,

Що кайф приносить наслідки трагічні.

Запам’ятайте, ж діти, ці слова,

Щоб не могли ніколи ви забути:

Хай жоден з вас отрути не візьме,

І кайф не побажає цей відчути!!!

Викладач

Нині Україна балансує на краю загальної епідемії ВІЛ/СНІДу. Цей вірус добре прижився серед споживачів ін’єкційних наркотиків, кількість яких постійно зростає.

Проте характер споживання змінюється і вже з'являються ознаки поширення вірусу серед широких верств населення. При чому інфікується все більше жінок, молоді і немовлят. Серйозність загрози епідемії ВІЛ/СНІДу в Україні ілюструється нині такими даними:


  • Донецька область – 15 тис. інфікованих;

  • Дніпропетровська область – 13 тис;

  • Одеська – 10 тис;

  • Луганська – 2109 чоловік;

  • Старобільщина – зареєстровано 29 ВІЛ – інфікованих, в тому числі 4 дітей;

  • Місто Київ – 2.8. тис. людей, які живуть з ВІЛ.

Україна за темпами розвитку СНІДу посідає одне з перших місць у світі. Переважна більшість ВІЛ – інфікованих – наркомани, 70% - особи віком від 15 до 30 років, та 22% - молодь до 20 років.

Кожна людина має право знати основну інформацію про ВІЛ і СНІД. Такі знання допоможуть прийняти проінформовані рішення щодо свого життя та здоров'я, захистити себе та своїх близьких.

Хворобу на ВІЛ – інфекцію спричиняє вірус імунного дефіциту людини, який руйнує імунну систему. Організм людини втрачає здатність протистояти будь – якій інфекції. Це призводить до розвитку Синдрому Імунодефіциту Людини. Нині існують ліки, здатні уповільнити перебіг ВІЛ – інфекції та початок розвитку СНІДу. Проте вилікувати ВІЛ та СНІД в сучасному світі неможливо, це хвороби невиліковні.

Студент 13.

Хвороба на ВІЛ – інфекцію може нічим не проявлятися протягом 10 і навіть більше років від моменту інфікування. Людина вражена вірусом, може бути на вигляд абсолютно здоровою, і почуватися добре довгі роки, будучи при цьому носієм вірусу.

Вірус може передаватися на всіх стадіях розвитку інфекції. ВІЛ передається через кров, грудне молоко, сперму та вагінальний слиз. Частіше ВІЛ – інфекція передається через статеві контакти. Молодь, яка вживає наркотики ін'єкційно, а також має сексуальні контакти з тими , хто вживає наркотики, належить до групи найвищого ризику.

Під дією наркотиків людина не усвідомлює, що, що використовуючи нестерильні шприці для ін’єкцій, або не користуючись презервативом, наражає на небезпеку себе і своїх близьких.

ВІЛ – інфекція також передається через нестерильні хірургічні інструменти: голки, шприці, ножі, ножиці та леза, наприклад під час пірсінгу, татуажу, манікюру, тобто під час різних маніпуляцій, при яких травмується шкіра, та є контакт з кров'ю.

Треба пам’ятати , що ВІЛ – статус людини неможливо визначити тестами до появи в ній антитіл до ВІЛ – інфекції, а це відбувається протягом 3 – х місяців від моменту інфікування.

Тобто весь цей час людина може вважати себе здоровою, але вже носити і передавати вірус.

Студент 14.

Тест на ВІЛ є абсолютно конфіденційним. Тестування можна пройти анонімно. Законом України заборонено розголошувати результати тесту. Дискримінація людей, які є ВІЛ – інфікованими, тільки на підставі того, що вони є носіями вірусу – це порушення прав людини. Людина уражена ВІЛ або СНІДом, заслуговує на співчуття, потребує розуміння та підтримки.

Кожна людина, не зважаючи на свою стать, повинна знати, що таке ризик та безпечна поведінка. Бути здоровим – значить бути життєрадісним, з надією зустрічати новий день, відчувати себе по – справжньому щасливим. Вам необхідно зробити правильний вибір, щоб жити цікаво, самому реалізуватися в житті, займатися фізкультурою, спортом, вміти організовувати своє дозвілля та відмовитися від шкідливих звичок.

Викладач.

Важливо зрозуміти, що серйозною проблемою підлітків є шкідливі звички та їх негативний вплив на здоров'я людини.

А зараз прослухайте вірш, що здоров'я – це дійсно скарб.

Студент.

Пропагандуємо ми всюди,

Щоб знали й чули про це люди.

Ми проти СНІДу й нікотину,

Алкоголізму й наркотизму.

Ми за те, щоб у всьому світі

Було радості побільше

І багато квітів,

Щоб здоров’я мали сильне,

І безмежне щастя,

Щоби наші діти милі

Всі були прекрасні.

Ми хочемо, щоб на Землі,

Пройшла оця чума проклята,

Нехай батьки і матері

Припинять сльози проливати.



Викладач.

Життя - це безцінний дар, який людина отримує при народженні. Проте як вона розпорядиться цим даром, залежить від неї самої, життя можна витратити на різні задоволення, на те, щоб отримати якомога більше приємних вражень і насолод. Але таке життя – але таке життя – порожнє життя. У кращому разі від нього можуть залишитися приємні спогади, які, проте, є малою втіхою у хворобах і стражданнях, якими доводиться розплачуватися за багато «радощів» життя.

У кожного з нас життя лише одне, й кожен крок на цьому шляху – неповторний. Іноді люди гадають, ніби справжнє життя попереду. Це не так, будь – який відрізок життя – це також життя, яке не повторюється.

Мало хто в юності замислюється над тим, як формуються наші звички і коли оті звички стають згубною потребою. Але варто глибоко замислюватися над наслідками.

Найчастіше буває, що людина, раз зазнавши «втіхи» від вина чи куріння, назавжди залишається їхнім рабом: хотів би кинути сигарету та припинити пияцтво – та вже не може. Ось такі підступні властивості мають спиртні напої, наркотики та тютюн. Недаремно їх з давніх – давен називали викрадачами розуму і здоров’я.

СНІД, наркоманія, алкоголізм, тютюнопаління – це проблеми світового масштабу, тому не зоставайтеся байдужими, вдумайтесь у те, що прослухали сьогодні. Можливо ці факти вплинуть на вашу поведінку в майбутньому. Ми сподіваємося, що ця проблема не зачепить вас та ваших рідних, але будьте обачні.

На цьому наша зустріч закінчується, дякуємо за увагу.

До побачення.



5.0. Висновки

Матеріали запропонованої виховної години допоможуть кураторам, вихователям поглибити знання у молодого покоління про згубні звички, виховати свідоме ставлення до свого здоров'я та здоров’я своїх рідних, забезпечити обізнаність молоді з питань вживання алкоголю, наркотиків, тютюну, профілактики ВІЛ/СНІДу.

Робота сприяє формуванню активної життєвої позиції, вирішення серйозних проблем сьогодення та формування здорового способу життя у підлітків.

Часто, через обмаль досвіду і необхідних знань про можливі небезпеки ризикованої поведінки для здоров’я, молоді люди не завжди можуть уникнути негативних наслідків для себе і своїх близьких, а в запропонованій роботі роз’яснюються саме ці проблеми, надаються останні статичні дані зазначених проблем.

Слід пам’ятати, що людина – суб’єкт і головний результат діяльності. Тому потрібно доводити ту просту істину, яку сповідували ще наші предки, дбати про день прийдешній, і, попри всі складності нашого буття, кожен з нас повинен свідомо ставитися до власного здоров’я, берегти найдорожчий скарб у житті.

Робота створена як один з елементів профілактики правопорушень, пропаганди здорового способу життя та відповідає плану роботи наркологічного поста технікуму.



6.0. Література

1. Бенюмов В.М., Костенко О.Р., Флоренсова К.М. Вред алкоголя, никотина, наркотиков. - : Радянська школа, 1989.

2. Ващенко Г.І. Виховний ідеал. – Полтава, 1994.

3. Гирин В.Н., Порохницкий В.Г. Что мы знаем о СПИДе. – К.: - Здоровье, 1989.

4. Зюбин Л.М. Психология воспитания. – М.: Высшая школа, 1991.

5. Коин И.С. Психология ранней юности. – М.: Высшая школа. 1989.

6. Левин Б.М., Левин М.Б. Не оступись. – М.: Мысль, 1989.

7. Мерлин В.С. Лекции о психологи мотивов человека. - Пермь, 1997.

8. Рощин А.И. Путь в бездну. – К.: Издат. Полит. Ккраины, 1990.

9. Фіцула М.М. Педагогіка. – К.: Академвидав. ,2003.

10. Комаровський О.О. Організація управління виховним процесом – засіб підвищення його ефективності.// Освіта. Технікуми, коледжі. – 2004.№№ (9).

11. Омельченко Ж.О. Потенціал української педагогічної думки у формуванні загальнолюдських норм життєдіяльності // Педагогіка і психологія. – 1998 - №2 (19).



Рецензія

на сценарій проведення відкритого виховного заходу на тему:



«Негативний вплив шкідливих звичок на молодий організм»

Сценарій складено: Свиридою Н.Б. – викладачем економічних дисциплін вищої категорії, Свиридою М.І. – викладачем технічних дисциплін, спеціалістом.

Основна мета цієї роботи – допомогти викладачам узагальнити і систематизувати знання студентів про шкідливі звички та їх негативний вплив на молодий організм, звернути увагу на пагубний вплив нікотину, алкоголю, наркотичних речовин та застерегти сучасну молодь від їх вживання.

Авторами пропонується активна форма проведення тематичного виховного заходу. Під час проведення виховного заходу використовуються інформаційні матеріали, читання напам'ять віршів, демонстрація фрагментів кінофільму. Застосовується різнобічний вплив на свідомість, почуття і волю студентів з метою формування у них позитивних поглядів та переконань.

При написанні роботи автори використали останні статистичні дані з вищеназваних проблем.

Мета роботи досягнута. Сценарій може бути використаний як один з елементів виховної роботи студентів з морально – правового напрямку виховання.

Рецензент Клименко В.І., заступник директора

з виховної роботи, спеціаліст вищої



категорії.


База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка