«Нормативна база Цивільної оборони»




Скачати 114.67 Kb.
Дата конвертації14.04.2016
Розмір114.67 Kb.
Інструкція для виконання самостійної роботи (2 год.)
Тема: «Нормативна база Цивільної оборони»
План:

1. Визначення – Цивільна оборона.

2. Завданнями Цивільної оборони України.

3. Керівництво Цивільною обороною України.

4. Сили цивільної оборони.

5. Невоєнізовані формування цивільної оборони.


Опрацювати літературу:

1. Закон України «Про Цивільну оборону України»;

2. Захист Вітчизни (підручник), 10 - 11 кл., Бака М.М. та ін., Вежа, 2006, ст.230-232.

2. Атаманюк В.Г. Цивільна оборона, М., 1986.

3. Алтунін А.Т. Цивільна оборона, М., 1985.

4. Демиденко Γ.Π. Захист ОКГ від ЗМУ, К., 1989.

5. Волков А.П. Правила поведінки і дії населення при стихійних лихах, аваріях і катастрофах, М., 1990.

6. Інтернет (www.ukrreferat.com/index.php?referat=73913).


Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Дати визначення що таке Цивільна оборона?

2. Коли був прийнятий Закон України «Про Цивільну оборону»?

3. Як здійснюється керівництво Цивільної обороною і хто є начальником Цивільної оборони в Україні?

4. Дати визначення «надзвичайного стану»?

5. Доповісти основні завдання Цивільної оборони в Україні?

6. Доповісти, що включають в себе сили Цивільної оборони України?

7. Хто входить до складу невоєнізованих формувань Цивільної оборони?




Інструкція для виконання самостійної роботи (2 год.)
Тема: «Засоби індивідуального захисту шкіри. Часткова санітарна обробка»
План:

1. Класифікація засобів індивідуального захисту шкіри.

2. Призначення та складові захисного комбінезону.

3. Призначення та складові легкого захисного костюма Л-1

4. Призначення та складові загальновійськового захисного комплекту (ЗЗК).

5. Призначення та складові захисного фільтрувального одягу (ЗФО-58).

6. Часткова санітарна обробка особового складу, заходи які проводяться в даному випадку.

7. Часткова дезактивація, дегазація і дезінфекція техніки, заходи які проводяться в даному випадку.


Опрацювати літературу:

1. Захист Вітчизни (підручник), 10 - 11 кл., Бака М.М. та ін., Вежа, 2006, ст.265-268.

2. Єгоров П.Т., Шихов І.А., Мабін М.І. Цивільна оборона. – М.: Вища школа. – 1977.

3. Захист від зброї масового ураження. За ред. В.В.Мяслікова. – М.: Воєн. видав. – 1989.

4. Стеблюк М.І. Цивільна оборона. – К.: Урожай. – 1994.

5. Інтернет (www.ukrreferat.com/lib/anatomy/bjd_bezpeka.../4.htm).


Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Призначення засобів індивідуального захисту шкіри?

2. Для чого призначений та склад «Л-1», «ЗЗК», «ЗФО-58», «захисного комбінезону»?

3. Для чого проводиться часткова санітарна обробка населення?

4. Які заходи проводяться при часткова санітарна обробка населення?

5. Які заходи проводяться при частковій дезактивації, дегазації і дезінфекції техніки?



Інструкція для виконання самостійної роботи (2 год.)
Тема: «Аналіз стану здоров’я дітей і дорослих у Волинській області»
План:

1. Характеристика демографічної ситуації в Україні та по Волинській області.

2. Загальні тенденції стану здоров’я населення.

3. Аналіз захворюваності населення на розлади психіки.

4. Захворюваність на шизофренію, шизотипові та маячні розлади.

5. Показник захворюваності на афективні розлади та захворюваності на невротичні розлади, пов’язані зі стресом.

6. Показник та аналіз захворюваності на розумову відсталість.

7. Показник дитячої інвалідності.

8. Показник захворюваності на СНІД.
Опрацювати літературу:

1. Захист Вітчизни (підручник), 10 - 11 кл., Бака М.М. та ін., Вежа, 2006. ст..311-312.

2. Статистика по Волинській області (інтернет)
Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Стан демографічної ситуації в Україні та по Волинській області?

2. Проаналізувати стан захворюваності населення на розлади психіки.

3. Проаналізувати стан захворюваності на шизофренію, шизотипові та маячні розлади.

4. Проаналізувати стан захворюваності на афективні розлади та захворюваності на невротичні розлади, пов’язані зі стресом.

5. Проаналізувати стан дитячої інвалідності.

6. Проаналізувати стан захворюваності на СНІД.


Інструкція для виконання самостійної роботи (2 год.)
Тема: «Профілактика дитячих хвороб (ГРВЗ, грип, ангіна, бронхіт, алергічні хвороби)»
План:

1. Загальні відомості про ГРВЗ (клінічні ознаки гострих респіраторних вірусних захворювань).

2. Клінічна характеристика ГРВЗ – грип (а) про саму хворобу – симптоми; б) профілактика).

3. Клінічна характеристика ГРВЗ – пташиний грип (а) про саму хворобу – симптоми; б) профілактика).

4. Загальні відомості про ангіну (а) про саму хворобу – симптоми; б) профілактика).

5. Загальні відомості про бронхіт (а) про саму хворобу – симптоми; б) профілактика).

6. Загальні відомості про алергічні хвороби (а) про саму хворобу – симптоми; б) профілактика).

7. Специфічна профілактика грипу та інших ГРВЗ.


Опрацювати літературу:

1. Захист Вітчизни (підручник), 10 - 11 кл., Бака М.М. та ін., Вежа, 2006. ст..313-316.

2. Інтернет (1gb.mk.ua/download/N590.doc).
Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Дати визначення ГРВЗ;

2. Дати характеристику ГРВЗ – грип (симптоми; профілактика).

3. Дати характеристику ГРВЗ – пташиний грип (симптоми; профілактика).

4. Дати характеристику про ангіну (симптоми; профілактика).

5. Дати характеристику про бронхіт (симптоми; профілактика).

6. Дати характеристику про алергічні хвороби (симптоми; профілактика).

7. Які заходи щодо профілактики грипу та інших ГРВЗ?



Інструкція для виконання самостійної роботи (2 год.)
Тема: «Інфекційні хвороби (кір, туберкульоз, дизентерія, холера, черевний тиф, малярія, сипний тиф, СНІД, короста, правець)»

Творче завдання на тему: «Обережно інфекція!», «Вороги невидимки нашого організму». (інформація для дітей)»


План:

1. Загальні відомості про кір (основні симптоми, локалізація збудника, шляхи передачі, профілактика).

2. Загальні відомості про туберкульоз (основні симптоми, локалізація збудника, шляхи передачі, профілактика).

3. Загальні відомості про дизентерію (основні симптоми, локалізація збудника, шляхи передачі, профілактика).

4. Загальні відомості про холеру (основні симптоми, локалізація збудника, шляхи передачі, профілактика).

5. Загальні відомості про черевний тиф (основні симптоми, локалізація збудника, шляхи передачі, профілактика).

6. Загальні відомості про малярію, сипний тиф (основні симптоми, локалізація збудника, шляхи передачі, профілактика).

7. Загальні відомості про СНІД (основні симптоми, локалізація збудника, шляхи передачі, профілактика).

8. Загальні відомості про коросту, правець (основні симптоми, локалізація збудника, шляхи передачі, профілактика).
Опрацювати літературу:

1. Чуприна О.В., Основи медичних знань. К., 2006, ст.145-168

2. Захист Вітчизни (підручник), 10 - 11 кл., Бака М.М. та ін., Вежа, 2006. ст..392-410.
Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Назвіть основні групи інфекційних захворювань.

2. Назвіть особливості кишкових інфекційних захворювань.

3. Які існують заходи запобігання туберкульозу?

4. Охарактеризуйте особливості кров’яних інфекцій.

5. Які особливості мають інфекційні захворювання зовнішніх покривів?



Інструкція для виконання самостійної роботи (2 год.)
Тема: «Дитячий травматизм. Профілактика дитячого травматизму»
План:

1. Загальні відомості про травми.

2. Дитячий травматизм.

3. Правил безпеки для того щоб уберегти дітей від травм.

4. Профілактика дитячого травматизму.
Опрацювати літературу:

1. Конох А.П. Профилактика травматизма у младших школьников средствами физического воспитания: Автореф. дисс. к. н. по физ. восп. и спорту.– К., 2000.– 20 c.

2. Інтернет (coolreferat. com/Травматизм. Профілактика травматизму).
Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Дати визначення травми?

2. Які невиробничі травми належать до дитячого травматизму?

3. Яких правил повинні дотримуватися дорослі для того щоб уберегти дітей від травм?

4. Основні правила щодо профілактики дитячого травматизму.

Інструкція для виконання самостійної роботи (2 год.)
Тема: «Блискавка. Правила поведінки під час грози. Правила безпеки при користуванні простими і складними феєрверками»
План:

1. Природне явище - гроза, блискавка.

2. Правила поведінки під час грози, захист від блискавок.

3. Перша допомога при ураженні блискавкою.

4. Правила безпеки при користуванні піротехнічними засобами.

5. Правила безпеки при використанні найпростіших піротехнічних засобів.

6. Правила безпеки при зберіганні вдома піротехнічних засобів.

7. Під час використання піротехнічних засобів категорично забороняється.

8. Знайти 10 загадок про електричні прилади.
Опрацювати літературу:

1. Інтернет :

(old.mijsvit.ua/content/view/660/360/),

(bezpechno.org.ua/index.php?id_article=225),

(west-info.if.ua/index.php?option=com_content&view...id),

(svitmam.ua/community/vsepronovijgod/posts/21553),

(drda.gov.ua/xsessions/view/148).

2. Безпека життєдіяльності / За ред. Я. І. Бедрія. — Львів, 2000.

3. Єлісєєв А.Т. Охорона праці. — К., 1995.

4. Лапт В М Безпека життєдіяльності людини. — К.. Знання, Л.. Вид-во ЛБК НБУ, 1999.


Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Дати визначення що таке гроза, блискавка?

2. Доповісти правила поведінки під час грози та захисту від блискавки.

3. Яка перша медична допомога надається при ураженні блискавкою?

4. Доповісти правила безпеки при використанні піротехнічних засобів.

5. Що категорично забороняється при використанні піротехнічних засобів.



Інструкція для виконання самостійної роботи (1 год.)
Тема: «Безпека на льоду та під час ожеледиці»
План:

1. Основні правила поведінки на водоймах взимку.

2. Заходи безпеки на льоду.

3. Рятування потерпілих на льоду.

4. Перша допомога при гіпотермії (переохолодженні).

5. Рекомендації у період ожеледиці перед виходом із будинку.

6. Поради щодо зменшення ризики травм у ожеледицю.
Опрацювати літературу:

1. Інтернет:

(eacher.at.ua › Вчитель вчителю › Охорона життя та безпека прац),

(pleso.com.ua/contact-us/2011-02-10-13-24-41.html),

(ire.ic.km.ua/bezpeka/ozeledusa.html).
Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Доповісти правила поведінки на водоймах взимку.

2. Доповісти заходи безпеки на льоду.

3. Які правила рятування потерпілих на льоду.

4. Що таке переохолодження?

5. Доповісти рекомендації у період ожеледиці перед виходом із будинку.

6. Якими порадами треба користуватися на практиці щоб зменшити ризик травм в ожеледицю?

Інструкція для виконання самостійної роботи (1 год.)
Тема: «Отруєння хімічними речовинами в побуті»
План:

1. Отруєння окремими кислотами (соляної, оцтової, карболової кислотою, лізолом), основні симптоми, перша медична допомога.

2. Отруєння окремими лугами (натром, калієм, нашатирним спиртом), основні симптоми, перша медична допомога.

3. Отруєння деякими іншими корозивними отрутами (перекис водню, перманганат калію), основні симптоми, перша медична допомога.

4. Отрути з переважно загальною дією (окис вуглецю).
Опрацювати літературу:

1. Інтернет:

(eco.dt-kt.net/books/book-9/chapter-584/)

2. Чуприна О.В., Основи медичних знань. К., 2006, ст.91-94

3. Захист Вітчизни (підручник), 10 - 11 кл., Бака М.М. та ін., Вежа, 2006. ст..387-389.
Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Які ознаки отруєння кислотами: соляної, оцтової, карболової кислотою, лізолом?

2. Як надати перше медичну допомогу при отруєнні кислотами?

3. Які ознаки отруєння лугами?

4. Як надати перше медичну допомогу при отруєнні лугами?

5. У яких ситуаціях можливе отруєння чадним газом? Як цьому запобігти?




Інструкція для виконання самостійної роботи (1 год.)
Тема: «Доглядати за хворими»
План:

1. Догляд за хворими та загальний догляд (включає в себе).

2. Гігієна навколишнього середовища.

3. Гігієна персоналу, профілактика внутрішньогоспітальної інфекції.

4. Особиста гігієна хворого.

5. Дезінфекція виділень хворого.

6. Гігієна білизни.

7. Гігієна передач і відвідувачів.

8. Гігієна транспорту.

9. Гігієна харчування.


Опрацювати літературу:

1. Інтернет:

(ua.textreferat.com/referat-15782-1.html)

2. Чуприна О.В., Основи медичних знань. К., 2006, ст.102-109

3. Захист Вітчизни (підручник), 10 - 11 кл., Бака М.М. та ін., Вежа, 2006. ст..411-418.
Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Дати визначення що таке догляд за хворими та загальний догляд (які компоненти включає в себе загальний догляд)

2. Що включає гігієна навколишнього середовища?

3. Які заходи включає гігієна персоналу, профілактика внутрішньогоспітальної інфекції?

4. Які заходи включає особиста гігієна хворого?

5. Які заходи включає дезінфекція виділень хворого?

6. Які заходи включає гігієна білизни?

7. Які заходи включає гігієна передач і відвідувачів?

8. Які заходи включає гігієна транспорту?

9. Які заходи включає гігієна харчування?



Інструкція для виконання самостійної роботи (2 год.)
Тема: «Проблеми тютюнопаління. Жінка і сигарета – поняття несумісні»
План:

1. Тютюновий дим - слабкий наркотик.

2. Особлива шкода, яка завдає куріння жіночому організму.

3. Хімічні аспекти шкідливості тютюнопаління.

4. Групи шкідливих речовин, що містяться в тютюновому димі і що впливають на організм людини (1) канцерогенні речовини; 2) подразнюючі речовини; 3) отруйні гази; 4) отруйні алкалоїди).

5. Зв’язок певних захворювань з тютюнопалінням (стенокардія (захворювання серця), виразкова хвороба шлунка, рак легень).

6. Жінка і сигарета – поняття несумісні.
Опрацювати літературу:

1. Інтернет:

(ua.textreferat.com/referat-16192-1.html)

2. Чуприна О.В., Основи медичних знань. К., 2006, ст.141-143.

3. Захист Вітчизни (підручник), 10 - 11 кл., Бака М.М. та ін., Вежа, 2006. ст..321.

1. Генкова Л.Л., Славков Н.Б. Почему это опасно.– М.: Просвещение, 1989.

2. Пархотик И.И. Как сохранить здоровье.– К.: Наукова думка, 1981.
Запитання і завдання для самоперевірки:

1. Які системи людського організму вражаються при курінні?

2. Які отруйні речовини містяться у тютюновому димі, на які групи вони поділяються?

3. Які захворювання виникають під час паління?



4. Що таке нікотин і яка смертельна доза нікотину для людини?


База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка