Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів




Сторінка1/19
Дата конвертації14.04.2016
Розмір3.8 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19




Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів












Таврійський
вісник освіти


Науково-методичний журнал

виходить один раз на квартал


№ 4 (28)


Херсон
2009

Засновник: Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів

Свідоцтво про державну реєстрацію серія ХС №227 від 3.12.2002 р.

Видається з 2003 року



Редакційна колегія:

Головний редактор А.М. Зубко

Заступники головного редактора:

Т.Г.Морева

Л.А.Гончаренко

Відповідальний секретар В.В.Кузьменко

Б.М.Андрієвський

Є.П.Голобородько

А.М.Гуржій

М.М.Заброцький

В.В.Клименко

І.Ф.Кравченко

Г.О.Михайловська

С.Ф.Одайник

В.В.Олійник

М.І.Пентилюк

Л.А.Пермінова

Н.А.Побірченко

Г.М.Сагач

В.А.Семіченко

В.К.Сидоренко

Л.І.Слободенюк

Н.В.Слюсаренко

Г.С.Юзбашева

Технічний редактор І.В.Воскова
Адреса редакції: Південноукраїнський регіональний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів

вул. Покришева, 41

м. Херсон, 73034

Тел. (0552) 37-05-58 E-mail: suitti.ks@gmail.com

Редакція рукописів не рецензує і не повертає.

Думки авторів можуть не збігатися з позицією редколегії.

Редакція не листується ні з авторами, ні з читачами.

За точність даних, наведених у статтях, відповідають автори.



© Таврійський вісник освіти, 2009

Зміст

Історія освіти

5


Гах Р.В. Фізичне виховання в школах Галичини (1873 – 1939 рр.)

5






Наука – школі

10


Гетта В.Г. Формування в учнів потреби у використанні комп’ютерної техніки як джерела інформації

10

Джевага Г.В. Організаційно-педагогічні аспекти дослідницької діяльності учнів основної школи сільської місцевості

13

Попова Н.В. Системний підхід до моделювання адаптивної системи управління

20






Інновація: теорія і практика

28


Бондаренко Л.М. Дидактичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання географії

28

Грабовський Г.В. Інноваційні підходи до викладання предмета «Трудове навчання»

35

Лопатюк В.В. Євроконтекст шкільного виховання в умовах професійної мобільності

42






Освіта впродовж життя

48


Гасаненко Т.В. Правова освіта та правове виховання в процесі соціалізації учнівської молоді

48

Гусь Т.Й., Потук О.І. Виховна система навчального закладу

58

Мартиненко А.Л. Соціально-педагогічна реабілітація вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів

68

Павлюк А.В. Навчання іноземної мови крізь призму Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»

76

Piechaczek S. Koncepcje E. Ciorana we współczesnej myśli humanistycznej

82

Сагач Г.М. «Чорнобильський час»: фільм-молитва Леоніда Мужука про Україну Вічну

97

Сургаєва В.В. Виявлення й розвиток обдарованості дітей у навчально-виховному процесі закладів освіти

107

Цись В.В. Використання здоров’язбережувальних технологій у навчанні
дітей з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах

114






На допомогу педагогу

119


Білан А.М. Тестові технології визначення навчальних досягнень учнів

119

Дмитренко М.С. Взаємодія родини і школи як умова успішного навчання дитини

121

Ковальова О.В. Формування творчої особистості на уроках літератури

125

Лебединська Н.О. Важливість розвитку світоглядних уявлень у майбутніх педагогів

129

Пинькас Л.Ф. Развитие вычислительных навыков учащихся в курсе математики 3 класса

134

Потапова Л.В. Корекційна робота з усунення дислексії в першокласників із нерізко вираженим та загальним недорозвитком мовлення

141

Потапова Н.О. Шляхи формування компетентностей учнів

150



Скарбниця методичних ідей

158


Казачкова Л.М. Володіння новими музичними технологіями – важлива умова професійної діяльності вчителя музичного мистецтва

158

Крайня М.І., Данилова О.П. Методи і прийоми роботи на уроках української мови у класах із поглибленим вивченням предмета

167

Радецька І.В. Музика як засіб активізації мовленнєвої діяльності учнів на уроках німецької мови

173

Рыжикова Е.А. Формирование у учащихся поликультурного сознания
во внеурочное время

178

Сливацька О.І. Теоретичні засади дослідницької діяльності учнів

182

Ушаньова І.А., Борецька І.О., Шевченко А.О. Використання методу проектів у викладанні інтегрованого предмета «Основи здоров’я»

188



Психологія

198


Gitling M., Kniejski A., Lachawiec M., Podgórecki J. Attributes of social psychology

198

Ворона О.І. Прояви девіантної поведінки у школярів та методи її корекції

205

Жогло В.М., Темрякович Н.Б. Урахування психологічних аспектів при активізації пізнавальних процесів школярів

211

Жулай Г.В., Боянжу М.Г., Кеда С.Ф. Профориентационная работа школьного психолога

217

Неделевич В.Ю. Вплив психологічних особливостей підлітків на виникнення захворювань шлунково-кишкового тракту

235

Подгурецки Ю. Социально-психологический анализ особенностей профессионального общения

240

Щербина О.В. Оздоровлення соціокультурного середовища навчально-виховного процесу як психологічна проблема

252



Творчий портрет

262


Білінський Р.В. Учитель учителів (До 110-ї річниці від дня народження К.Й.Голобородька)

262

Слюсаренко Н.В., Щербина Л.О. Школа Нелі Гагуліної

266



Відомості про авторів

267



Офіційна сторінка

270


Вимоги до оформлення матеріалів для публікації в науково-методичному журналі «Таврійський вісник освіти»

270


Нові наукові публікації

271
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   19


База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка