Тема: Введення в дисципліну. Загальні терміни та поняття в косметології. Анатомо-фізіологічні властивості шкіри. Визначення типу шкіри. Проникність шкіри




Сторінка1/2
Дата конвертації18.04.2016
Розмір407 Kb.
  1   2
МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ № 1

(6 ГОДИН)
Тема: Введення в дисципліну. Загальні терміни та поняття в косметології. Анатомо-фізіологічні властивості шкіри. Визначення типу шкіри. Проникність шкіри.

Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: Ознайомити студентів із основними положеннями теми із наголосом на вміння визначати тип шкіри і анотомо-фізіологічні властивості її, залежно від локалізації, віку, статі, раси.
Профорієнтація: Основні знання означеної теми необхідні майбутнім спеціалістам для розуміння процесів, які відбуваються в шкірі під впливом косметичних засобів.
Базовий рівень знань та вмінь.

Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Поняття проникливості шкіри, як чинника впливу на косметичний ефект. Залежність проникливості від якісного складу ліпідів шкіри. Взаємозв’язок природи проникаючих агентів і структурних одиниць шкіри.Анатомо-фізіологічні властивості шкіри, тип шкіри

Вміння визначати проникливість шкіри за існуючими методиками. Визначання типу шкіри.



Програма самопідготовки:

  • посібник по косметології;

  • підручник по дерматології.


Ілюстрований матеріал:

  • хворі з різними типами шкіри;

  • таблиці.


Методика виконання практичної роботи:

Робота 1. . Визначення типу шкіри. Демонструється пацієнт з основними ознаками типу шкіри. Перерахувати їх.

Діагностувати основні ознаки типу шкіри за існуючими методиками.


Вихідний рівень знань та вмінь.
Студент повинен знати:

  • анатомо-фізіологічні особливості шкіри;

  • методики оцінки стану шкіри.


Студент повинен вміти:

  • за результатами проведених досліджень аналізувати стан шкіри;

  • визначати тип шкіри.



Джерела інформації


а) основні:

  1. Хвороби шкіри. Хвороби, що передаються статевим шляхом. В.Савчак, С.Галникіна, Укрмедкнига,2001,-458.

  2. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.1.-М., 1999.-130 с.

  3. Практическое руководство по косметологии и аромологии /Под ред. А.Г.Башуры.- Харьков: Прапор, 1999.-352 с.


б) додаткові:

  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  3. Джером З. Литт Ваша кожа от макушки до пят.-Вильнюс: Полина, 1997.-330 с.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.

МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ № 2

(6 годин)
Тема: Старіння шкіри, як відображення старіння організму в цілому. Хроностаріння шкіри. Фотостаріння шкіри.Статичні зморшки.Динамічні зморшки. Види лікування. Апаратні методи в естетиці обличчя та тіла. Хірургічні методи корекції вікової шкіри.
Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: Ознайомити студентів із сновними положеннями теми із наголосом на вміння визначити старіння організму і анатомо-фізіологічні властивості її, залежно від локалізації, віку, статі, раси.
Профорієнтація: Основні знання теми необхідні для того, щоб правильно призначати косметичні засоби. беручи до уваги вік, стать, такий чинник як проникливість шкіри.
Базовий рівень знань та вмінь.


Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Взаємо зв’язок природи проникаючих агентів і структурних одиниць шкіри. Теорія старіння шкіри. Анатомо-фізіологічні властивості шкіри.

Вміння визначати проникливість за існуючими методиками.Визначати основні ознаки старіючої шкіри.


Програма самопідготовки:


  • опанування посібників по косметології;

  • підручник по дерматології;

  • підручник по нормальній фізіології, підручник по пат. фізіології;

  • косметологічні журнали.


Ілюстрований матеріал:

  • апарат для діагностики стану шкіри;

  • хворі з основними ознаками старіючої шкіри.


Методика виконання практичної роботи:

Робота 1. Визначення старіючої шкіри. Демонструється пацієнт з основними ознаками старіючої шкіри. Перерахувати їх.



  • діагностувати основні ознаки старіючої шкіри за існуючими методиками.

Студент повинен знати:

  • методи підвищення проникливості шкіри;

  • теорії старіння шкіри;

  • основні ознаки старіючої шкіри.

Студент повинен вміти:

  • діагностувати старіючу шкіру за основним ознаками;

  • визначати стан шкіри за існуючими методиками.

Ситуаційні задачі:

  1. 30-річна хвора звернулась до косметолога з проблемою старіння шкіри, шкіра суха, чутлива, наявність дрібних зморшок на лобі і в області очей. Що ви їй запропонуєте?

А) чистку обличчя

Б) масаж


Г) мікротокову терапію

Д) шліфовку шкіри.



  1. 55-річна хвора звернулась до косметолога з такою проблемою: шкіра із значно вираженою пігментацією, наявність глибоких зморшок на лобі, в ділянках щоки келоїдний рубець. Що ви їй запропонуєте?

А) чистку обличчя

Б) масаж


Д) пілінг АНА кислотами

Е) шліфовку шкіри.


Еталони відповідей:

Задача 1 – Г

Задача 2 – Д



Джерела інформації

а) основні:

  1. Дрибноход Ю. Введение в косметологію.-СПб.: Питер,2000.-187с.

  2. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.1.-М., 1999.-130 с.

  3. Практическое руководство по косметологии и аромологии /Под ред. А.Г.Башуры.- Харьков: Прапор, 1999.-352 с.

б) додаткові:

  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  3. Джером З. Литт Ваша кожа от макушки до пят.-Вильнюс: Полина, 1997.-330 с.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.

МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ № 3

(6 годин)

Тема: Косметичні препарати гігієнічного призначення. Основні косметичні препарати. Креми. Ензимна косметика. Препарати для механічного очищення шкіри.
Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: Ознайомити студентів з основними положеннями теми з наголосом на методи косметичного догляду за шкірою і її придатками. Вивчити косметичні препарати і механізм їхньої дії.
Профорієнтація: Основні знання теми необхідні для того, щоб правильно призначити косметичні засоби, беручи до уваги вік, стать.
Базовий рівень знань та вмінь.

Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Знати технологію застосування косметичних препаратів гігієнічного призначенняз урахуванням існуючих типів шкіри.

Технологія застосування косметичних препаратів з урахуванням існуючих типів шкіри, враховуючи механізм їхньої дії.


Програма самопідготовки:


  • посібники по косметології

  • косметологічні журнали


Ілюстрований матеріал:

  • маски, компреси, ванночки для різних типів шкіри;

  • хворі для відповідних процедур

  • косметичні засоби для проведення масажу (тальк, олійка, масажний крем)


Методика виконання практичної роботи:

Робота 1. Підбір косметичних процедур. Підібрати: компреси, маски, ванночоки відповідно до різних типів шкіри

Робота 2. Підбір косметичних процедур. Підібрати: компреси, маски, ванночоки відповідно до віку.

Студент повинен знати:


  • засоби та методи косметичного догляду за шкірою та її придатками;

  • їх класифікацію;

  • характеристика основних методів застосування косметичних процедур гігієнічного призначення;

Студент повинен вміти:

  • виконувати такі косметичні процедури: накладання масок, компресів;

Ситуаційні задачі:

  1. 20-річній хворій проведена чистка обличчя, яку косметичну процедуру запропонуєте?

  1. компрес

  2. заспокійливу маску

  3. масаж обличчя

  1. 19-річна хвора хоче зробити чистку обличчя, що ви їй зробите для полегшення видалення комедонів?

    1. масаж

    2. пілінг

    3. гарячий компрес
Еталони відповідей:

Задача 1 – b

Задача 2 – c.



Джерела інформації


а) основні:

  1. Дрибноход Ю. Введение в косметологію.-СПб.: Питер,2000.-187с.

2.Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.1.-М., 1999.-130 с.

  1. Практическое руководство по косметологии и аромологии /Под ред. А.Г.Башуры.- Харьков: Прапор, 1999.-352 с.


б) додаткові:

  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  3. Джером З. Литт Ваша кожа от макушки до пят.-Вильнюс: Полина, 1997.-330 с.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.


МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА


для студентів

ЗАНЯТТЯ № 4

(6 годин)
Тема: Косметичні процедури догляду за шкірою гігієнічного призначення. ,з Чистка шкіри обличчя. Види чисток обличчя. Покази, проти покази до процедури. Методика проведення.
Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: Ознайомити студентів з основними положеннями теми, звернути увагу на косметичні препарати, чистку обличчя. Види чисток обличчя.
Профорієнтація: Основні знання даної теми необхідні майбутнім спеціалістам для знання технології раціонального застосування таких процедур: чистка обличчя, косметичні препарати, які використовуються при даних процедурах.
Базовий рівень знань та вмінь.

Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Технологія раціонального застосування косметичних процедур гігієнічного призначення: чистка обличчя.

Вміти проводити косметичні процедури: чистку обличчя.


Програма самопідготовки:

  • посібники по косметології

  • косметологічні журнали


Ілюстрований матеріал:

  • препарати для виконання чистки обличчя;

  • хворі з проблемною шкірою для виконання чистки обличчя.


Методика виконання практичної роботи:

Робота 1. Чистка шкіри обличчя. Виконати поетапно чистку обличчя з використанням відповідних косметологічних препаратів.


Студент повинен знати:

  • технологія застосування чистки шкіри обличчя;

  • покази до проведення мануальної чистки;

  • покази до проведення вакуумної чистки.

Студент повинен вміти:

  • виконувати мануальну чистку;

  • оцінювати ефективність застосування косметичних препаратів.

Ситуаційні задачі:

  1. 19-річна хвора, шкіра жирна, проблемна (наявність комедонів на підборідді та носі, дрібних поодиноких папуло-пустульозних висипань). Що ви їй запропонуєте?

А) масаж обличчя

Б) маску


В) компрес

Г) чистку шкіри



  1. 30-річна хвора, ріст 160 см, вага – 65 кг, на стегнах незначні прояви целюліту. Що ви їй запропонуєте?

А) масаж

Б)холодне обгортання

Г) гаряче обгортання

Еталони відповідей:

Задача 1 – Г

Задача 2 – Б


Джерела інформації

а) основні:

  1. Соколовская В. Косметические маски. –Фенікс, Ростов-на-Дону, 2001.

  2. Дрибноход Ю. Введение в косметологію.-СПб.: Питер,2000.-187с.

3. Грошовик Б.П., Гром О.Л. Фітокосметика, В-во Світ,Львів,1994.

  1. Озерская О.С. Косметология. М.:,,Искусство России”, 2000.-368 с.

  2. Фойстель. Косметические препараты и теоретические основы современной и практической косметологии.- К.: Вища школа, 1999.-312 с.

б) додаткові:

  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  3. Джером З. Литт Ваша кожа от макушки до пят.-Вильнюс: Полина, 1997.-330 с.

  4. Дрибноход Ю. Введение в косметологию.- СПб.: Питер, 1999.-350 с.

  5. Les nouvelles esthetiques. Руссоке издание: Журнал для проффесионалов в области косметологии и эстетики.-М., 1998-2004 г.

  6. Медведенко Н.Ю., Простакова Т.М. Косметика. Маникюр. Педикюр. Сер. Учебный курс.-Ростов на Дону:Феникс, 1999.-320с.

7. Рюдигер Маргит. Изысканный макияж.-М.:Кристина, 1997.-125с.
Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.



МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ № 5

(6 годин)
Тема: Пілінги та інші методи. Мікродермабразія. Лазерний пілінг, або лазерне шліфування шкіри. Хімічний пілінг. Технологія та запобіжні заходи при проведенні процедур.
Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета Ознайомити студентів з основними положеннями теми із наголосом на технологію та запобіжні заходи при проведенні відбілюючих процедур.
Профорієнтація: основні знання цієї теми необхідні майбутнім спеціалістам для знання особливостей впливу відбілюючих процедур на шкіру.
Базовий рівень знань та вмінь:


Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Знання особливостей впливу відбілюючих процедур на шкіру, технології та запобіжні заходи при їх проведенні.

Вміти виконувати відбілюючи процедури. Хімічний пілінг. Лазерний пілінг.


Програма самопідготовки:

  • посібники по косметології:

  • косметологічні журнали.


Ілюстрований матеріал:

  • пацієнтки для виконання відбілюючих процедур.


Методика виконання практичної роботи:

Робота 1. Відбілювання шкіри. На пацієнтці провести показову відбілюючу процедуру.


Студент повинен знати:

  • технологія проведення відбілюючих процедур

  • покази до проведення процедур, що відбілюють шкіру


Студент повинен вміти:

  • виконувати відбілюючі процедури

  • виконувати пілінги: поверхневий, серединний.


Ситуаційні задачі:

    1. 25-річна хвора, шкіра жирна, дещо проблемна, на лобі та підборідді спостерігаються ділянки гіперпігментації, який вид пілінгу ви запропонуєте?

А. Хімічний поверхневий пілінг фруктовими кислотами.

Б. хімічний серединний пілінг (саліциловою кислотою)

В. глибокий (феноловою кислотою)


    1. 50-річна хвора, шкіра комбінована, виражені вікові зміни в ділянці лоба та носо-губній складці, біля очей спостерігаються ”гусячі лапки”. Який вид пілінгу ви запропонуєте?

А поверхневий

Б середній

В глибокий

Еталони відповідей: А, Б.



Джерела інформації

а) основні:

  1. Соколовская В. Косметические маски. –Фенікс, Ростов-на-Дону, 2001.

  2. Дрибноход Ю. Введение в косметологію.-СПб.: Питер,2000.-187с.

3. Грошовик Б.П., Гром О.Л. Фітокосметика, В-во Світ,Львів,1994.

4.Озерская О.С. Косметология. М.:,,Искусство России”, 2000.-368 с.

5. Фойстель. Косметические препараты и теоретические основы современной и практической косметологии.- К.: Вища школа, 1999.-312 с.

б) додаткові:


  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  3. Джером З. Литт Ваша кожа от макушки до пят.-Вильнюс: Полина, 1997.-330 с.

  4. Дрибноход Ю. Введение в косметологию.- СПб.: Питер, 1999.-350 с.

  5. Les nouvelles esthetiques. Руссоке издание: Журнал для проффесионалов в области косметологии и эстетики.-М., 1998-2004 г.

  6. Медведенко Н.Ю., Простакова Т.М. Косметика. Маникюр. Педикюр. Сер. Учебный курс.-Ростов на Дону:Феникс, 1999.-320с.

7. Рюдигер Маргит. Изысканный макияж.-М.:Кристина, 1997.-125с.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.
МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ № 6

(6 годин)
Тема: Косметичні процедури естетичного призначення. Методи видалення небажаного волосся. Методи епіляція. Методи депеляції. Корекція форми брів.

Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета Ознайомити студентів з основними положеннями теми із наголосом на проведення воскової епіляції, правильної корекції брів. Технологія раціонального застосування.
Профорієнтація: основні знання цієї теми необхідні майбутнім спеціалістам для знання технології раціонального застосування воскової епіляції, і корекції брів.
Базовий рівень знань та вмінь:


Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Технологія раціонального застосування воскової епіляції і корекції брів.

Оволодіти технікою виконання воскової епіляції, і корекції брів, холодні.


Програма самопідготовки:


  • посібники по косметології:

  • косметологічні журнали.


Ілюстрований матеріал:

  • воски (холодний, гарячий, теплий)

  • пінцет

  • механічні депілятори.


Методика виконання практичної роботи:

Робота 1. Корекція брів. Здійснити корекцію брів відповідно до форми обличчя.

Робота 2. Воскова епіляція. Виконати воскову епіляцію на різних ділянках тіла.
Студент повинен знати:


  • технологію раціонального застосування воскової епіляції

  • види епіляції.



Студент повинен вміти:

  • виконувати корекцію брів

  • виконувати епіляцію різних видів

  • оволодіти технікою.


Ситуаційні задачі:

    1. Хвора має темне волосся, волосяний покрив інтенсивний. Який вид епіляції тривалий термін ви запропонуєте?

А. лазерна епіляція

Б. механічна епіляція.

В. біоепіляція.


    1. Хвора має світле, пушкове волосся. Який вид епіляції запропонуєте?

А. лазерна епіляція

Б. фото епіляція.

В. біоепіляція.
Еталони відповідей: А, В.

Джерела інформації

а) основні:

  1. Соколовская В. Косметические маски. –Фенікс, Ростов-на-Дону, 2001.

  2. Дрибноход Ю. Введение в косметологію.-СПб.: Питер,2000.-187с.

3. Грошовик Б.П., Гром О.Л. Фітокосметика, В-во Світ,Львів,1994.

4.Озерская О.С. Косметология. М.:,,Искусство России”, 2000.-368 с.

5. Фойстель. Косметические препараты и теоретические основы современной и практической косметологии.- К.: Вища школа, 1999.-312 с.

б) додаткові:


  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  3. Джером З. Литт Ваша кожа от макушки до пят.-Вильнюс: Полина, 1997.-330 с.

  4. Дрибноход Ю. Введение в косметологию.- СПб.: Питер, 1999.-350 с.

  5. Les nouvelles esthetiques. Руссоке издание: Журнал для проффесионалов в области косметологии и эстетики.-М., 1998-2004 г.

  6. Медведенко Н.Ю., Простакова Т.М. Косметика. Маникюр. Педикюр. Сер. Учебный курс.-Ростов на Дону:Феникс, 1999.-320с.

7. Рюдигер Маргит. Изысканный макияж.-М.:Кристина, 1997.-125с.
Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.

МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА


для студентів

ЗАНЯТТЯ № 7

(6 годин)
Тема: Масаж обличчя і декольте. Методика проведення масажу. Масаж косметичний по кремові. Масаж пластичний. Самомасаж обличчя. Масаж лікувальний за (Жаке)
Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: Ознайомити студентів з основними положеннями теми з наголосом на техніку проведення основних прийомів масажу.
Базовий рівень знань та вмінь:


Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Види масажу. Знати механізми дії косметичних препаратів, які застосовують під час масажу, правила виконання прийомів масажу.

Вміти проводити косметичний , гігієнічний, пластичний, лікувальний масаж обличчя і декольте.


Програма самопідготовки:

  • посібник по косметології

  • посібник по масажу


Методика виконання практичної роботи:

  • провести масаж обличчя за різними методиками

  • студент отримує хворого:

а) встановити тип шкіри;

б) визначити вид масажу для даного випадку.



Ілюстрований матеріал:

  • модель для виконання гігієнічного масажу

  • хворий з проблемною шкірою для виконання лікувального масажу

Студент повинен знати:

  • покази та проти покази до виконання процедури масажу

  • косметичні препарати, які застосовують під час масажу

  • знати відмінності у проведенні процедури масажу, в залежності від його призначення.


Студент повинен вміти:

Виконувати косметичний, гігієнічний, пластичний, лікувальний масаж


Ситуаційні задачі:

  1. 30-річна хвора, шкіра жирна, наявність комедонів на носі та лобі. Який масаж ви запропонуєте?

    1. косметичний

    2. пластичний

    3. лікувальний

  2. 60-річна хвора, шкіра суха з ознаками старіння. Який масаж ви запропонуєте?

  1. косметичний

  2. пластичний

  1. 25-річна хвора, шкіра жирна, проблемна. Що ви будете використовувати під час масажу?

  1. тальк

  2. олійку

  3. осметичний крем

Еталони відповідей:

1 – c


2 – b

3 – a

Джерела інформації


а) основні:

  1. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  2. Дрибноход Ю. Введение в косметологию.- СПб.: Питер, 1999.-350 с.

  3. Озерская О.С. Косметология. М.:,,Искусство России”, 2000.-368 с.

  4. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.1.-М., 1999.-130 с.

  5. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.2.-М., 1999.-130 с.

  6. Фойстель. Косметические препараты и теоретические основы современной и практической косметологии.- К.: Вища школа, 1999.-312 с.

б) додаткові:

  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Джером З. Литт Ваша кожа от макушки до пят.-Вильнюс: Полина, 1997.-330 с.

  3. Les nouvelles esthetiques. Руссоке издание: Журнал для проффесионалов в области косметологии и эстетики.-М., 1998-2004 г.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.

МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ № 8

(6 годин)
Тема: Декоративний косметичний догляд за обличчям. Процедура корекції зовнішності людини та косметичних дефектів шкіри за допомогою декоративних косметичних препаратів. Визначення колоритного типу зовнішності людини.

Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: Ознайомити студентів з основними положеннями, звернути увагу на проведення процедури корекції зовнішності людини та косметичних дефектів за допомогою декоративних косметичних препаратів.
Базовий рівень знань та вмінь:


Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Знати особливості проведення декоративних косметичних процедур відповідно до колоритного типу зовнішності людини за допомогою декоративних косметичних препаратів.

Сучасні тенденції і напрями моди в декоративній косметиці. Вміти застосовувати декоративний косметичний догляд.


Програма самопідготовки:


  • посібник по косметології

  • посібник по макіяжу

  • повторення анатомо-фізіологічних властивостей шкіри


Методика виконання практичної роботи:

студент отримує хворого:

визначення колоритного типу зовнішності людини;
декоративна косметика за місцем застосування, формою випуску





Студент повинен знати:

  • знати відмінності у проведенні процедури декоративної косметики.

  • знати класифікацію декоративних косметичних препаратів.

декоративна косметика за місцем застосування, формою випуску

  • інструменти для професійного макіяжу



Студент повинен вміти:

  • виконувати декоративний косметичний догляд відповідно до колоритного типу зовнішності людини.

Ситуаційні задачі:

  1. Визначити колористичний тип зовнішності людини.

Колір шкіри: фарфорово-білий, іноді злегка оливковий з блакитним свіченням, волосся темне (від коричневого і темно коричневого до чорного), очі: сині, темно-карі, чорні, зелені.

А) зимовий

Б)осінній

В) весняний



  1. Визначити колористичний тип зовнішності людини.

Колір шкіри: світлий, часто з жовтувато-персиковим або жовтувато-рожевим рум’янцем, іноді є веснянки золотисті, волосся: світле, золотисто-жовте, світло-руде, очі: голубі, зелені, світло-золотисто-карі.

А) зимовий

Б) літній

В) весняний.


Еталони відповідей:

Задача 1 – А

Задача 2 – Б



Джерела інформації

а) основні:

  1. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  2. Дрибноход Ю. Введение в косметологию.- СПб.: Питер, 1999.-350 с.

  3. Озерская О.С. Косметология. М.:,,Искусство России”, 2000.-368 с.

  4. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.1.-М., 1999.-130 с.

  5. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.2.-М., 1999.-130 с.

  6. Фойстель. Косметические препараты и теоретические основы современной и практической косметологии.- К.: Вища школа, 1999.-312 с.

б) додаткові:

  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Джером З. Литт Ваша кожа от макушки до пят.-Вильнюс: Полина, 1997.-330 с.

  3. Les nouvelles esthetiques. Руссоке издание: Журнал для проффесионалов в области косметологии и эстетики.-М., 1998-2004 г.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.



МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ № 9

(6 годин)
Тема: Декоративний косметичний догляд за обличчям. Методи корекції обличчя різного типу. Макіяж очей. Фарбування брів. Методи корекції форми губ. Сучасні тенденції і напрями моди в декоративній косметиці, зокрема в макіяжі. Денний макіяж. Вечірній та фантазійний макіяж. Особливості проведення процедури.
Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: ознайомити студентів з основними положеннями теми, звернути увагу на проведення процедури, види макіяжу.
Профорієнтація: Основні знання даної теми необхідні майбутнім спеціалістам для виконання процедур денного макіяжу, вечірнього та фантазійного макіяжу. Вміти виконувати різні види макіяжу.
Базовий рівень знань та вмінь:

Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Знати сучасні тенденції та напрями в моді макіяжу. Види макіяжу, особливості проведення процедур.

Вміти виконувати денний макіяж, вечірній та фантазійний макіяж.

Програма самопідготовки:

  • косметологічні журнали

  • журнали для візажистів

  • посібники по косметології

Ілюстрований матеріал:

  • модель для виконання макіяжу:

    • денного

    • вечірнього

    • фантазійного

  • фотоматеріал з виконаними денним, вечірнім, фантазійним макіяжами.

Методика виконання практичної роботи:

Робота 1. Проведення макіяжу. Скласти алгоритм і здійснити на практиці процедуру денного, фантазійного і вечірнього макіяжу на заданій моделі, беручи до уваги її колористичний тип зовнішності, сучасні тенденції та напрями в моді макіяжу



Студент повинен знати:

  • сучасні тенденції та напрями в декоративній косметології, зокрема в моді макіяжу

  • види макіяжу, особливості проведення процедур.

Студент повинен вміти:

  • виконувати всі види макіяжу.

Ситуаційні задачі:

  1. В моделі бліда шкіра з незначними проявами куперозу, яку основу під макіяж потрібно вибрати?

А) білу

Б)фіолетову

В)абрикосову

Г) зелену



  1. В моделі великий ніс з горбинкою, який метод корекції їй слід провести?

А) вздовж носа, по його обидві сторони темним тоном нанести дві лінії, границі яких добре розтушувати, на місце горбинки, наносимо темний тоні знову добре розташовуємо.

Б) вздовж носа, по обидві його сторони, нанести дві лінії світлими тоном, а на горбинку темний тон і добре розташовуємо.


Еталони відповідей:

Задача 1 – Г

Задача 2 – Б



Джерела інформації

а) основні:

  1. Озерская О.С. Косметология. М.:,,Искусство России”, 2000.-368 с.

  2. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.1.-М., 1999.-130 с.

  3. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.2.-М., 1999.-130 с.

  4. Практическое руководство по косметологии и аромологии /Под ред. А.Г.Башуры.- Харьков: Прапор, 1999.-352 с.

  5. Фойстель. Косметические препараты и теоретические основы современной и практической косметологии.- К.: Вища школа, 1999.-312 с.

б) додаткові:

  1. Косметика и медицина: Журнал Российской парфюмерно-косметической ассоциации.- М.,1998.-С.24-36.

  2. Защитные срадства для кожи /Г.С.Башура, Б.А.Задорожный, Д.П.Сало и др.-Киев, Здоровье, 1975.-93с.

  3. Les nouvelles esthetiques. Руссоке издание: Журнал для проффесионалов в области косметологии и эстетики.-М., 1998-2004 г.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.

МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ № 10

(6 годин)

Тема: Анатомо-фізіологічні особливості нігтів. Косметичний догляд за нігтями. Технологія раціонального застосування процедур гігієнічного манікюру і педикюру. Декоративні косметичні препарати по догляду за нігтями. Дизайн нігтів. Хвороби нігтів. Оніхоліз. Оніхогрифоз. Платоніхія. Койлоніхія.
Місце проведення: Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: ознайомити студентів з основними питаннями теми з наголосом на анатомо-фізіологічні особливості нігтів, технологією застосування процедур гігієнічного манікюру та педикюру. Хвороби нігтів.
Профорієнтація: основні знання цієї теми необхідні майбутнім спеціалістам для знання технологій раціонального застосування процедур гігієнічного манікюру та педикюру. Хвороби нігтів.
Базовий рівень знань та вмінь:

Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Знати анатомо-фізіологічні особливості нігтів. Технологію раціонального застосування процедур гігієнічного манікюру і педикюру. Хвороби нігтів.

Вміти виконувати процедуру гігієнічного манікюру і педикюру, дизайн нігтів.

Програма самопідготовки:

  • опанування відповідних розділів підручників по косметології

  • вивчення кольорового фотоматеріалу

  • опанування відповідних посібників по педикюру і манікюру.

  • опанування відповідних розділів підручників по дерматології

Ілюстрований матеріал:

  • кольорові фото з різним дизайном нігтів

  • моделі з різними формами манікюру і педикюру

Методика вивчення практичної роботи:

Робота 1. Манікюр. Скласти і обґрунтувати схему гігієнічного косметичного догляду за шкірою рук і нігтями перед процедурою манікюру, беручи до уваги тип та стан шкіри і нігтів.

Робота 2. Скласти і обґрунтувати схему гігієнічного косметичного догляду за шкірою ніг і нігтями перед процедурою педикюру, беручи до уваги тип і стан шкіри нігтів.

Студент повинен знати:


  • анатомо-фізіологічні особливості нігтів, технологію раціонального застосування процедур гігієнічного манікюру і педикюру

  • класифікацію декоративних косметичних засобів для догляду за нігтями.

Студент повинен вміти:

  • виконувати процедуру гігієнічного манікюру і педикюру

Ситуаційні задачі:

  1. Клієнтка має повні і короткі пальці на руках, що необхідно зробити щоб надати нігтям подовженої форми?

А) надати нігтям вузьку подовжену форму (нігті від основи до кінчиків покрити лаком темного кольору по центру, а бокові сторони зафарбувати білим лаком)

Б) надати нігтям вузьку подовжену форму (нігтя покрити лаком по центрі світлим, а бокові основи темним)



  1. Яка послідовність дій повинна бути виконана під час декоративного манікюру

2.1 А) на нігтьову пластинку наноситься лак-основа

Б)на основу наноситься кольоровий лак

В) на кольоровий лак наноситься закріплювач

2.2 А) на нігтьову пластинку наноситься кольоровий лак

Б) на кольоровий лак наноситься лак-основа

В) на лак – основу наноситься закріплювач.


Еталони відповідей:

Задача 1 – Б

Задача 2 – 2.1


Джерела інформації

а) основні:

  1. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  2. Медведенко Н.Ю., Простакова Т.М. Косметика. Маникюр. Педикюр. Сер. Учебный курс.-Ростов на Дону:Феникс, 1999.-320с.

  3. Озерская О.С. Косметология. М.:,,Искусство России”, 2000.-368 с.

  4. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.2.-М., 1999.-130 с.

б) додаткові:

  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Дрибноход Ю. Советы косметолога.- СПб.: Питер, 2000.-187 с.

  3. Косметика и медицина: Журнал Российской парфюмерно-косметической ассоциации.- М.,1998.-С.24-36.

  4. Les nouvelles esthetiques. Руссоке издание: Журнал для проффесионалов в области косметологии и эстетики.-М., 1998-2004 г.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.

Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.



МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ№ 11

(6 години)
Тема: Анатомо-фізіологічні особливості волосся. Косметичний догляд за волоссям. Структура волосся. Колір волосся. Догляд за волоссям. Зміна кольору волосся. Феномен сивого волосся. Хвороби волосся. Гніздова алопеція. Тотальна алопеція. Трихотиломанія. Гірсутизм. Набутий гіпертрихоз пушкового волосся. Локалізований гіпертрихоз.
Місце проведення: : Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: Ознайомити студентів з основними положеннями теми із наголосом на анатомо-фізіологічні особливості волосся, технологію раціонального застосування косметичних процедур по догляду за волоссям, запобіжні заходи при проведенні процедур.
Профорієнтація: основні знання теми необхідні майбутнім спеціалістам для знання технології раціонального застосування косметичних процедур по догляду за волоссям, покази та проти покази до застосування, запобіжні заходи при проведенні процедур.
Базовий рівень знань та вмінь:

Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Знати анатомо-фізіологічні особливості волосся. . Технологію раціонального застосування.

Вміти виконувати процедуру по догляду за волоссям (Процедури регенерації, хімічної завивки, фарбування та знебарвлювання волосся)

Програма самопідготовки:

  • опанування відповідних розділів посібників по косметології

  • опанування відповідних розділів посібників для перукаря

  • журнали по перукарському мистецтву.

  • опанування відповідних розділів посібників по дерматології

Ілюстрований матеріал:

Методика виконання практичної роботи:

Робота 1. Визначення типу волосся.

Пропонуються моделі з різним типом волосся – визначити тип волосся


  • обрати косметичну процедуру відповідно до типу волосся (фарбування, знебарвлювання, хімічна завивка)

Студент повинен знати:

  • анатомо-фізіологічні особливості волосся, технологію раціонального застосування косметичних процедур по догляду за волоссям

  • показання та протипоказання до виконання таких процедур: хімічна завивка, фарбування та знебарвлення волосся.

Студент повинен вміти:

  • виконувати процедури хімічної завивки, фарбування та знебарвлювання волосся

  • призначати процедури регенерації після проведених процедур.

Ситуаційні задачі:

  1. Клієнтка має натуральне, нефарбоване волосся, що їй запропонувати для незначної, короткочасної зміни кольору?

А) відтінковий бальзам

Б) стійка фарба.

2. Клієнтка як три тижні після хімічної завивки бажає змінити колір волосся. Що Ви їй порекомендуєте?

А)стійка фарба

Б)відтінковий бальзам

В) фарба без аміаку


Еталони відповідей:

Задача 1 – А

Задача 2 – Б.



Джерела інформації

а) основні:

  1. Борьба за волосы /А.А.Марголина, Е.И. Эрнандес /Под ред. Ж.Г.Умерова.-М., 1999.-102 с. (сер. ,,Врач-косметолог».

  2. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  3. Дрибноход Ю. Советы косметолога.- СПб.: Питер, 2000.-187 с.

  4. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.1.-М., 1999.-130 с.

б) додаткові:

  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Les nouvelles esthetiques. Руссоке издание: Журнал для проффесионалов в области косметологии и эстетики.-М., 1998-2004 г.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.



Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.

МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ№ 12

(6 години)
Тема: Мезотерапія. Вступ до мезотерапії. Теоретичне обґрунтування мезотерапії. Механізм фармакологічного ефекту мезотерапії. Техніка мезотерапії. Побічні ефекти мезотерапії.
Місце проведення: : Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: Ознайомити студентів з основними положеннями теми із наголосом на теоретичне обґрунтування мезотерапії. Механізм фармакологічного ефекту мезотерапії. Техніка мезотерапії. Побічні ефекти мезотерапії.
Профорієнтація: основні знання теми необхідні майбутнім спеціалістам для теоретичного обґрунтування мезотерапії, фармакологічного ефекту мезотерапії. Техніки проведення мезотерапії. Побічні ефекти мезотерапії.
Базовий рівень знань та вмінь:


Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Знати теоретичне обґрунтування мезотерапії. Способи введення препаратів у мезотерапії.Побічні ефекти мезотерапії.

Вміти виконувати процедуру мезотерапії. Способи введення препаратів у мезотерапії.


Програма самопідготовки:

  • опанування відповідних розділів посібників по косметології

  • опанування відповідних розділів посібників по мезотерапії

  • опанування відповідних розділів посібників по дерматології


Ілюстрований матеріал:

  • модель для проведення мезотерапії

  • препарати для мезотерапії


Методика виконання практичної роботи:

  • Робота 1. Виконати поетапно мезотерапію з використанням відповідних косметологічних препаратів.


Студент повинен знати:

  • техніку процедури

  • показання та протипоказання до виконання таких процедур.



Студент повинен вміти:

  • виконувати мезотерапію

  • оцінювати ефективність застосування косметичних препаратів.



Джерела інформації

а) основні:

  1. Борьба за волосы /А.А.Марголина, Е.И. Эрнандес /Под ред. Ж.Г.Умерова.-М., 1999.-102 с. (сер. ,,Врач-косметолог».

  2. Глухенький Б.А. Справочник по врачебной косметике.- К. Здоровье, 1989.-360 с.

  3. Дрибноход Ю. Советы косметолога.- СПб.: Питер, 2000.-187 с.

  4. Практическое пособие для косметолога эстетиста /Под ред. Л.В.Новиковой. Ч.1.-М., 1999.-130 с.

б) додаткові:

  1. Гайдук И.В., Гайдук В.И. Всё о косметике.-Запорожье: Колос, 1989.-191с.

  2. Les nouvelles esthetiques. Руссоке издание: Журнал для проффесионалов в области косметологии и эстетики.-М., 1998-2004 г.

Автор: ас.Меліш Ю. Б.



Зауч курсу: доц. Ковальчук М.Т.

МЕТОДИЧНА ВКАЗІВКА

для студентів

ЗАНЯТТЯ№ 13

(6 години)
Тема: Перманентний макіяж і татуювання. Органічні і неорганічні пігменти. Натуральні і синтетичні компоненти. Приготування фарб. Процедура догляду за татуюванням.
Місце проведення: : Кафедра фарм. хімії № 2.
Мета: Ознайомити студентів з основними положеннями теми із наголосом на теоретичне обґрунтування на перманентний макіяж і татуювання. Органічні і неорганічні пігменти. Натуральні і синтетичні компоненти.
Профорієнтація: основні знання теми необхідні майбутнім спеціалістам для теоретичного обґрунтування на перманентний макіяж і татуювання. Органічні і неорганічні пігменти. Натуральні і синтетичні компоненти.
Базовий рівень знань та вмінь:


Дисципліна

Теоретичні знання

Практичні навички

Основи практичної косметології

Знати теоретичне обґрунтування на перманентний макіяж і татуювання. Органічні і неорганічні пігменти. Натуральні і синтетичні компоненти.

Вміти виконувати процедуру перманентного макіяжу і татуювання. Органічні і неорганічні пігменти. Натуральні і синтетичні компоненти.
  1   2


База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка