Законів України «Про Цивільну оборону України», «Про правові засади Цивільного захисту»




Скачати 447.04 Kb.
Дата конвертації14.04.2016
Розмір447.04 Kb.

КАЛУСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ


РОЗПОРЯДЖЕННЯ



від 19 квітня 2013 року № 138

м. Калуш



Про районні спеціалізовані

служби цивільного захисту

Відповідно до законів України «Про Цивільну оборону України» , «Про правові засади Цивільного захисту» та постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.1994 року № 299 «Про затвердження Положення про Цивільну оборону України», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 18.02.2011 року № 88 «Про обласні спеціалізовані служби цивільного захисту» в зв’язку з кадровими змінами та з метою організації роботи районних служб цивільного захисту:


1.1.Затвердити:

1.1.Перелік районних спеціалізованих служб цивільного захисту районної територіальної підсистеми Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (додається).


1.2.Персональний склад керівників районних спеціалізованих служб цивільного захисту районної територіальної підсистеми Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (додається).
1.3.Тимчасове Положення про районні спеціалізовані служби цивільного захисту Калуської районної територіальної підсистеми Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (додається).
2.Керівникам районних спеціалізованих служб цивільного захисту у двомісячний термін привести положення підпорядкованих спеціалізованих служб у відповідність до тимчасового положення.
3.Розпорядження районної державної адміністрації від 10.03.2011 р. № 91 «Про районні служби цивільного захисту» вважати таким, що втратило чинність.
4.Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, взаємодії з правоохоронними органами та оборонно-мобілізаційної роботи райдержадміністрації (А.Мельник).
5.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації Ф.Вовка.

Голова районної

державної адміністрації Василь Петрів



Затверджено

розпорядженням

голови райдержадміністрації

від19.04.2013 року № 138


Перелік

районних спеціалізованих служб цивільного захисту


Калуської районної територіальної підсистеми Єдиної державної системи

запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру


з/п

Служба

Орган управління,

на базі якого

створюється служба

Підприємства,

установи та організації,

що входять до складу служби

1.

2.

3.

4.

1.

Оповіщення та зв’язку


ЦТП № 7 Івано-Франківської філії ВАТ «Укртелеком»

ЦТП № 7 Івано-Франківської філії ВАТ «Укртелеком»

Калуське поштове відділення Івано-Франківської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку УДППЗ „Укрпошта”

ТРО «Незалежність»

Ефірні теле-, радіостудії державної, комунальної та приватної власності

Наявні на території району представництва мобільних операторів

2.

Охорони громадського

порядку



Калуський МВ УМВС України в Івано-Франківській області

Калуський МВ УМВС України в Івано-Франківській області

3.

Медична


КЗ «Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад»

КЗ «Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад»

Калуська районна

санітарно-епідеміологічна станція



Медичні заклади району за підпорядкованістю

4.

Протипожежна


ДПРЧ-6




Підрозділи місцевої пожежної охорони

Протипожежні підрозділи підприємств, установ, організацій

Відомчі протипожежні підрозділи

5.

Транспортного забезпечення


Відділ економіки,торгівлі та туризму управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

Відділ економіки,торгівлі та туризму управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

Суб'єкти господарювання всіх форм власності в транспортній галузі

6.

Торгівлі та харчування


Відділ економіки,торгівлі та туризму управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

Відділ економіки,торгівлі та туризму управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

Суб'єкти господарювання всіх форм власності в сфері торгівлі та харчування

7.


Автодорожна служба



Філія «Калуський райатодор»

Філія «Калуський райавтодор»

8.

Енергетики і світломаскування


Філія «Калуський РЕМ»

ВАТ "Прикарпаттяобленерго"




Філія «Калуський РЕМ»

ВАТ "Прикарпаттяобленерго"



9.

Житлово-комунального господарства


Відділ ЖКГ та будівництва райдержадміністрації


Відділ ЖКГ та будівництва райдержадміністрації

Суб'єкти господарювання всіх форм власності галузі житлово-комунального господарства райдержадміністрації

10.


Газопостачання




Калуське УЕГГ

Калуське УЕГГ

11.

Захисту сільськогосподарських рослин і тварин


Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

Управління ветеринарної медицини в Калуському районі

12.

Матеріального забезпечення


Відділ інвестиційної діяльності та розвитку інфраструктури управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

Відділ інвестиційної діяльності та розвитку інфраструктури управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

Розташовані на території району підприємства, організації всіх форм власності, що спеціалізуються на виробництві товарів народного господарства, наданні послуг

13.

Інформації


Інформаційно-аналітичний відділ райдержадміністрації


Інформаційно-аналітичний відділ райдержадміністрації=

ТРО «Незалежність»

Наявні на території району телерадіомовні організації, телекомпанії, радіостудії проводового, ефірного мовлення


Затверджено

розпорядженням

голови райдержадміністрації

від 19.04.2013 року № 138

Персональний склад

керівників районних спеціалізованих служб цивільного захисту


Калуської районної територіальної підсистеми Єдиної державної системи

запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру

з/п

Спеціалізована служба


Прізвище, ім’я, по батькові, посада

керівника спеціалізованої служби

1.

Оповіщення та зв’язку


Олеськів Степан Олексійович, начальник ЦТП-7

Івано-Франківської філії ВАТ "Укртелеком"




2.

Охорони громадського

порядку


Хомин Василь Дмитрович, начальник Калуського МВ УМВС України в області


3.

Медична


Красійчук Іван Олексійович, головний лікар КЗ «Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад»

4.

Протипожежна


Савчин Степан Михайлович, в.о.начальника ДПРЧ-6

5.

Транспортного забезпечення


Кізан Тетяна Миколаївна, начальник відділу економіки,торгівлі та туризму управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

6.

Торгівлі та харчування


Скарбінець Леся Богданівна, головний спеціаліст відділу економіки,торгівлі та туризму управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації

7.

Автодорожна


Борщ Ірина Василівна, начальник філії «Калуський райавтодор»

8.

Енергетики та

світломаскування




Тутка Олег Тарасович, начальник філії «Калуський РЕМ» ВАТ «Прикарпаттяобленерго»

9.

Житлово-комунального господарства


Верхоляк Юрій Володимирович, начальник відділу ЖКГ та будівництва райдержадміністрації

10.

Газопостачання


Сагайдак Василь Васильович, начальник Калуського управління по експлуатації газового господарства



11.

Захисту сільськогосподарських тварин і рослин


Мудрик Богдан Іванович, начальник управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

12.

Матеріального забезпечення


Баран Ігор Миколайович, начальник відділу інвестиційної діяльності та розвитку інфраструктури управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації і

13.


Інформації



Матіїв Роман Іванович, начальник інформаційно-аналітичного відділу райдержадміністрації


Затверджено

розпорядженням

голови райдержадміністрації

від 19.04.2013 року № 138
ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ

про районні спеціалізовані служби цивільного захисту

Калуської районної територіальної підсистеми Єдиної державної системи

запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

    1. Тимчасове положення про районні спеціалізовані служби цивільного захисту Калуської районної територіальної підсистеми Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (далі – ЄДС НС) визначає порядок утворення і призначення, завдання і функції, права і обов’язки, організацію і діяльність районних спеціалізованих служб цивільного захисту, погоджується з керівниками органів управління, на базі яких вони створюються, та затверджується головою районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація).

    2. Районні спеціалізовані служби цивільного захисту Калуської районної територіальної підсистеми ЄДС НС (далі - служби) - це сукупність організаційно об'єднаних, відповідно до спеціалізації, державних органів управління, сил і засобів незалежно від форм власності та підпорядкування.

    3. Служби призначені для виконання заходів із забезпечення населення та сил під час виконання заходів захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (далі – надзвичайні ситуації), проведення рятувальних, аварійно-відновлювальних і спеціальних робіт з попередження та ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій.

    4. Служби утворені відповідно до вимог Законів України "Про Цивільну оборону України" від 03.02.93 № 2974-ХІІ „Про правові засади цивільного захисту" від 24.06.04 №1859-IV, постанови Кабінету Міністрів України „Положення про Цивільну оборону України" від 10.05.94 №299.

    5. Служби у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Начальника Цивільного захисту України, центрального органу виконавчої влади, уповноваженого у справах цивільного захисту, голови райдержадміністрації - начальника цивільного захисту району, цим тимчасовим положенням і тимчасовими положеннями служб.

    6. Служби входять до складу Калуської районної територіальної підсистеми Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.

    7. Служби виконують свої завдання у взаємодії зі структурними підрозділами органів виконавчої влади, органами управління і силами інших служб.

    8. Служби безпосередньо підпорядковані голові райдержадміністрації.

    9. Розпорядження, накази та вказівки з питань, що належать до компетенції служб, обов’язкові до виконання відповідними районними і об’єктовими службами.

    10. Служби не є юридичними особами. Листування зі службових питань здійснюється через органи управління, на які покладено утворення служб.

    11. Служби відповідають за виконання, відповідно до спеціалізації, заходів із забезпечення населення та сил під час виконання заходів захисту населення і територій, проведення рятувальних, невідкладних аварійно-відновлювальних і спеціальних робіт із попередження надзвичайних ситуацій та ліквідації їх негативних наслідків.

    12. Відповідальність за підготовку сил і засобів, які включені до складу служб, несуть начальники служб, а також керівники підприємств, організацій та установ, на базі яких утворені ці сили.

    13. Голова райдержадміністрації утворює служби:

  • оповіщення та зв’язку;

  • охорони громадського порядку;

  • медичну;

  • протипожежну;

  • транспортного забезпечення;

  • торгівлі та харчування;

  • автодорожню;

  • енергетики і світломаскування;

  • житлово-комунального господарства;

  • газопостачання;

  • захисту сільськогосподарських рослин і тварин;

  • матеріального забезпечення;

  • інформації.

  1. ЗАВДАННЯ СЛУЖБ

    1. Загальними завданнями служб є:

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;

  • організація планування та забезпечення виконання заходів захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;

  • створення органів управління, сил і формувань, призначених для ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення їх підготовки та готовності до дій за призначенням;

  • організація та стійке управління підпорядкованими силами та засобами;

  • організація взаємодії зі структурними підрозділами органів виконавчої влади, органами управління та силами Калуської районної територіальної підсистеми ЄДС НС;

  • створення та поповнення матеріальних резервів, призначених для попередження та ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій;

  • організація та проведення навчань з командно-начальницьким складом служб та особовим складом сил і формувань з метою їх підготовки до дій за призначенням;

  • знання техногенно-екологічної обстановки на території району, постійний моніторинг і врахування її стану для заходів щодо підвищення стійкості функціонування об’єктів служб;

  • підготовка пропозицій голові райдержадміністрації - начальнику цивільного захисту району для прийняття рішення на проведення відповідних заходів;

  • надання допомоги службам нижчого рівня щодо забезпечення їх необхідними матеріально-технічними засобами, технікою та оснащенням;

  • забезпечення проведення евакуації населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

  • планування та виконання заходів переведення служб до функціонування в умовах особливого періоду.

    1. Призначення та спеціальні завдання служб відповідно до спеціалізації:

2.2.1. Служба оповіщення та зв'язку

призначена для забезпечення органів управління району зв’язком з використанням державних каналів зв’язку, своєчасного оповіщення керівного складу району та населення про загрозу нападу противника, небезпеку радіоактивного, хімічного, бактеріологічного, біологічного забруднення або виникнення стихійного лиха, обслуговування засобів зв’язку та швидкого їх відновлення при виході з ладу.

Завданнями служби є:

  • планування та організація зв’язку при проведенні заходів захисту населення і територій в умовах мирного часу та особливого періоду;

  • організація зв’язку та своєчасне забезпечення зв’язком органів управління при ліквідації пожеж, великих виробничих аварій та катастроф, стихійного лиха та катастрофічного затоплення;

  • розроблення та здійснення заходів щодо забезпечення стабільної роботи засобів зв’язку та оповіщення;

  • організація і контроль за експлуатаційно-технічним обслуговуванням стаціонарних засобів зв’язку та оповіщення, встановлених на виробничо-технічній базі служби, утримання їх у постійній готовності до застосування;

  • розвиток і вдосконалення, особливо в заміській зоні, систем зв’язку, в тому числі систем централізованого оповіщення та систем управління;

  • організація технічного забезпечення передавання та приймання сигналів оповіщення за вказівками відповідних органів управління;

  • контроль за виділенням міжміських каналів зв’язку по паролю і надання в оренду каналів зв’язку відповідно до заявок;

  • організація автономного зв’язку для евакуаційних органів, забезпечення евакуаційних комісій зв’язком з підпорядкованими евакуаційними органами на збірних, проміжних і приймальних евакуаційних пунктах, а також на маршрутах руху транспортних і піших колон у міській та заміській зонах.

2.2.2. Служба охорони громадського порядку

призначена для забезпечення заходів з попередження та захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, забезпечення проведення спеціальних робіт із ліквідації їх негативних наслідків, відповідно до профілю служби.

Завданнями служби є:

  • організація, забезпечення та підтримка охорони громадського порядку в населених пунктах, на об’єктах економіки, в осередках ураження, місцях зосередження людей і техніки, боротьба зі злочинністю;

  • забезпечення безпеки дорожнього руху (комендантської служби на маршрутах руху), охорона матеріальних і культурних цінностей, державної власності та приватного майна громадян;

  • забезпечення обліку втрат серед населення в умовах мирного часу та особливого періоду;

  • надання допомоги місцевим органам виконавчої влади, місцевого самоврядування, посадовим особам в оповіщенні органів управління, сил, формувань і населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій;

  • участь сил і засобів (у межах їх тактико-технічних можливостей) у проведенні пошуково-рятувальних робіт у районах надзвичайних ситуацій;

  • охорона режимно-обмежувальних і карантинних зон в осередках радіоактивного, хімічного та бактеріологічного (біологічного) забруднення.

2.2.3. Медична служба



призначена для проведення конкретних видів невідкладних робіт при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій, виконання завдань з організації та проведення лікувально-евакуаційних, санітарно-гігієнічних і протиепідеміологічних заходів.

Завданнями служби є:

  • збереження здоров’я населення, особового складу формувань служби;

  • своєчасне надання всіх видів медичної допомоги хворим, ураженим і населенню з метою швидшого їх одужання та повернення до трудової діяльності, максимального зниження інвалідності та смертності;

  • медичний захист і медичне забезпечення населення, дій органів управління і сил, надання всіх видів медичної допомоги постраждалим в умовах мирного часу та особливого періоду;

  • розроблення методик застосування та вдосконалення методів і засобів надання невідкладної медичної допомоги постраждалим, їх лікування з урахуванням характеру надзвичайних ситуацій, навчання населення з надання першої медичної допомоги в умовах виникнення надзвичайних ситуацій та застосування засобів ураження;

  • розроблення методів відповідних лабораторних досліджень і фізіологічних вимог до індивідуальних і колективних засобів захисту;

  • збір, узагальнення та надання відомостей щодо хворих і постраждалих у зонах надзвичайних ситуацій та в осередках ураження;

  • організація оперативного контролю радіоактивного, хімічного та інших видів забруднення у зонах надзвичайних ситуацій та в осередках ураження, забезпечення спостереження, оцінки та прогнозування санітарно-епідеміологічної обстановки;

  • розгортання лікувальних закладів у заміській зоні, забезпечення створення додаткових місць у лікарняних закладах, своєчасна медична евакуація потерпілих;

  • організація роботи щодо запобігання, виявлення та припинення порушень вимог санітарно-епідеміологічної безпеки та охорони здоров'я населення, попередження виникнення та поширення інфекційних захворювань;

  • створення резерву медичного майна, санітарно-гігієнічних, протиепідемічних і лікарських засобів, підтримання їх у необхідному стані, забезпечення термінового їх постачання в райони надзвичайних ситуацій та до осередків ураження;

  • організація та участь у проведенні санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів при ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій і застосування засобів ураження;

  • керівництво підготовкою лабораторій, закладів санітарно-епідеміологічного, санітарно-гігієнічного та мікробіологічного профілю щодо здійснення санітарного нагляду за станом води, продовольства і харчової сировини;

  • визначення відповідності доз опромінення людини, рівнів зараження води, продовольства і харчової сировини гранично допустимим нормам.


2.2.4. Протипожежна служба

призначена для здійснення комплексу організаційних та інженерно-технічних заходів, спрямованих на зниження можливості виникнення і розповсюдження пожеж, захист людей і матеріальних цінностей від вогню і створення необхідних умов для дій сил цивільного захисту при виникненні своїх завдань.

Завдання служби є:

  • ведення пожежної розвідки;

  • локалізація і гасіння пожеж в місцях виникнення надзвичайних ситуацій на маршрутах висування сил цивільного захисту в райони ураження, в місцях проведення аварійно-рятувальних та відновлювальних робіт;

  • рятування і евакуація людей з будинків і споруд, де виникли пожежі, існує задимленість чи загазованість;

  • здійснення організаційних та інженерно-технічних заходів щодо підвищення протипожежної стійкості об’єктів народного господарства;

  • створення необхідних умов для протипожежного забезпечення рятувальних і невідкладних аварійно-відновлювальних робіт;

  • локалізація і ліквідація пожеж з метою недопущення його подальшого поширення чи небезпечного впливу на людей;

  • залучення до виконання завдань за призначенням зведених протипожежних заходів, невоєнізованих протипожежних формувань.


2.2.5. Служба транспортного забезпечення

призначена для забезпечення транспортом усіх перевезень, передбачених Планами транспортного забезпечення під час загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.

Завданнями служби є:

- відпрацювання Плану транспортного забезпечення на випадок виникнення надзвичайних ситуацій та здійснення евакуаційних заходів;

- визначення необхідної кількості транспортних засобів, що можуть бути задіяні для потреб цивільного захисту району;

- здійснення функцій з перевезення небезпечних вантажів автомобільним, залізничним та повітряним транспортом;

- організація, управління та координація дій всіх транспортних служб, включаючи контроль за переміщенням і використанням транспортних засобів регіональних і місцевих органів виконавчої влади, що беруть участь у ліквідації надзвичайних ситуацій;

- забезпечення транспортом всіх перевезень, передбачених Планами транспортного забезпечення, зокрема перевезень передбачених Планами транспортного забезпечення, зокрема перевезень матеріалів для будівництва захисних споруд, евакуації населення та постраждалих, вивозу матеріальних цінностей, унікального обладнання, продовольства та інших матеріальних засобів, підвозу (вивозу) сил і засобів (робочих змін) при проведенні рятувальних і невідкладних робіт;



- забезпечення участі підпорядкованих сил і засобів у проведенні аварійних, пошуково-рятувальних і інших невідкладних робіт у районах надзвичайних ситуацій.
2.2.6. Служба торгівлі та харчування

призначена для планування та забезпечення потреб населення товарами широкого вжитку (продовольством і промисловими товарами першої необхідності) в умовах надзвичайних ситуацій.

Завданнями служби є:

  • сприяння у відновленні дієздатності служб торгівлі та харчування;

  • уточнення завдань існуючим формуванням служби щодо продовольчого та речового забезпечення;

  • визначення переліку підприємств і формувань, які задіяні в роботі при виконанні завдань служби на період надзвичайних ситуацій;

  • здійсненні повноважень щодо реалізації в районі державної політики шляхом координації галузевих і міжгалузевих цільових програм розвитку торгівлі;

  • реалізація державної політики, спрямованої на розвиток роздрібної та гуртової торгівлі, а також торговельно-виробничої сфери (громадське харчування) обслуговування населення на основі ринкових механізмів господарювання, технологічного переозброєння з врахуванням галузевих і територіальних інтересів та соціальних проблем регіону;

  • сприяння підприємствам торгівлі щодо забезпечення режиму безпечної діяльності в умовах надзвичайних ситуацій;

  • забезпечення харчування та промисловими товарами першої необхідності особового складу невоєнізованих формувань під час рятувальних та невідкладних аварійно-відновлювальних робіт і постраждалого населення за рахунок коштів, що виділяються для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.


2.2.7. Автодорожна служба

призначена для планування та організації дорожньо-мостового забезпечення ремонту та відновлення доріг і мостів у районах надзвичайних ситуацій та в осередках ураження.

Завданнями служби є:

  • організація та проведення заходів щодо запобігання та реагування на надзвичайні ситуації на транспортних комунікаціях, включаючи ремонт та відновлення доріг і мостів;

  • забезпечення участі підпорядкованих сил, засобів і формувань у проведенні аварійних, пошуково-рятувальних, інших невідкладних робіт;


2.2.8. Служба енергетики і світломаскування

призначена для планування, організації та контролю виконання заходів, спрямованих на підвищення стійкості роботи систем енергопостачання, організацію невідкладних аварійно-відновлювальних робіт на електромережах, об’єктах електроенергетики в районах надзвичайних ситуацій та осередках ураження, забезпечення електроенергією невідкладних аварійно-відновлювальних робіт.

Завданнями служби є:

  • планування та організація заходів щодо забезпечення стійкості роботи електромереж, систем енергопостачання в умовах мирного часу та особливого періоду;

  • забезпечення роботи автономних джерел електроенергії та забезпечення електроенергією дій формувань при проведенні рятувальних робіт;

  • організація та забезпечення ліквідації аварій, невідкладних аварійно – відновлювальних робіт на енергетичних спорудах, електромережах і об’єктах електроенергетики, у районах надзвичайних ситуацій та в осередках ураження;

  • забезпечення участі підпорядкованих сил, засобів і формувань у проведенні аварійних та інших невідкладних робіт.

2.2.9. Служба житлово-комунального господарства



призначена для забезпечення заходів із захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, проведення спеціальних робіт з попередження надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків на об’єктах житлово-комунального господарства.

Завданнями служби є:

  • організація проведення розрахунку шкоди, заподіяної об’єктам житлово-комунального господарства та майну громадян внаслідок надзвичайних ситуацій та застосування засобів ураження, потреб у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-відновлювальних та інших невідкладних робіт;

  • планування та організація виконання заходів щодо підвищення стійкості роботи об’єктів житлово-комунального господарства, проведення ефективних аварійно-відновлювальних робіт на них;

  • організація проведення дегазації, дезактивації і дезінфекції зараженої території і споруд в межах населених пунктів, техніки та транспортних засобів, санітарної обробки людей та знезараження одягу;

  • забезпечення участі підпорядкованих сил, засобів і формувань (у межах їх тактико-технічних можливостей) у проведенні аварійно-рятувальних, відновлювальних, інших невідкладних робіт у районах надзвичайних ситуацій та осередках ураження;

  • облік захисних споруд для населення незалежно від їх відомчої належності;

  • систематичний контроль за правильним утриманням захисних споруд, їх готовністю до приймання та схову людей, збереження захисних конструкцій, пристроїв та інженерно-технічного обладнання, його експлуатацією і використанням для потреб господарської діяльності та обслуговування населення;

  • участь у прийманні в експлуатацію захисних споруд на об’єктах житлово-комунального господарства, будівництво яких закінчено;

  • розробка та коригування планів накопичення фонду захисних споруд для населення на особливий період;

  • створення та підготовка формувань з обслуговування сховищ і укриттів для населення, розробка та реалізація планів прискореного будівництва захисних споруд, яких не вистачає, в умовах особливого періоду;

  • підготовка та організація дій сил і формувань служби, що залучаються для інженерного забезпечення рятувальних та інших невідкладних робіт, у місцях їх розташування, при висуванні до районів надзвичайних ситуацій, осередків ураження та на об’єктах робіт;

  • створення нормативно-методичної бази для проектування, будівництва та експлуатації об’єктів у інженерно-геологічних умовах району, розроблення нових та удосконалення існуючих методів і засобів інженерного захисту територій, будівель і споруд від небезпечних техногенних і природних процесів, засобів ураження;

  • нормативно-методичне забезпечення заходів щодо запобігання надзвичайних ситуацій, ліквідації впливу засобів ураження у процесі будівництва та інженерного захисту об’єктів і територій.

2.2.10. Служба газопостачання



призначена для забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання району відповідно до виділених лімітів, забезпечення безаварійної експлуатації всіх газових мереж.

Завданнями служби є:

  • забезпечення споживачів газом у відповідності з виділеними лімітами та рівнем оплати за послуги транспортування газу;

  • контроль за станом газопроводів, своєчасне усунення виявлених витоків газу та пошкоджень;

  • безаварійна експлуатація об’єктів газотранспортної системи і газового господарства у відповідності з Правилами технічної експлуатації магістральних газопроводів, Правилами безпеки систем газопостачання України, нормативно-технічною документацією та іншими документами;

  • виконання аварійних і ремонтних викликів, локалізація та ліквідація підземних аварійних ситуацій в зоні технічного обслуговування;

  • контроль всіх змін у системі газових мереж шляхом періодичного обходження траси підземних газопроводів, проведення ревізії обладнання в системі та комплексного приладного обстеження газопроводів;

  • організація та здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на об’єктах служби;

  • забезпечення оперативного проходження інформації про надзвичайні ситуації, її опрацювання та оповіщення про небезпеку;

  • створення сил і засобів запобігання та реагування на надзвичайні ситуації на об’єктах служби, навчання особового складу діям у надзвичайних ситуаціях;

  • організація та координація діяльності підприємств служби з виконання функцій забезпечення споживачів газом і ліквідації надзвичайних ситуацій на їх об’єктах.

2.2.11. Служба захисту сільськогосподарських тварин і рослин



призначена для організації, в межах компетенції, та виконання заходів щодо захисту сільськогосподарських тварин і рослин, продукції тваринництва і рослинництва, сільськогосподарських угідь та будівель, джерел води та систем водопостачання у сільській місцевості від надзвичайних ситуацій ї ліквідації їх негативних наслідків на сільськогосподарське виробництво і населення. Виконання заходів щодо забезпечення ветеринарного контролю, нагляду та проведення заходів з профілактики захворювань тварин, а також захисту населення від спільних захворювань людей і тварин і ліквідації їх негативних наслідків.

Завданнями служби є:

  • розроблення, підготовка та проведення заходів щодо захисту сільськогосподарських тварин і рослин, продукції тваринництва та рослинництва, джерел води та систем водопостачання, продовольства, кормів і фуражу на об’єктах господарювання, що займаються сільськогосподарським виробництвом, від усіх видів забруднення з метою забезпечення стійкої роботи сільськогосподарського виробництва;

  • забезпечення створення резерву спеціального майна та засобів для захисту сільськогосподарських тварин і рослин, визначення порядку їх використання;

  • забезпечення готовності лабораторій, установ захисту тварин та рослин, інших спеціалізованих закладів до проведення спостережень і лабораторного контролю;

  • організація та здійснення лабораторного контролю (епізоотичного, фітопатологічного і токсикологічного) за забрудненням радіоактивними та отруйними речовинами, бактеріальними, біологічними засобами сільськогосподарських тварин і рослин, продукції тваринництва і рослинництва, продовольства, харчової сировини, фуражу, джерел води та систем водопостачання у сільській місцевості;

  • забезпечення підготовки сільськогосподарської та спеціальної техніки для роботи на зараженій місцевості, оброблення заражених тварин і рослин, знезараження територій, приміщень, де зберігається продукція тваринництва та рослинництва;

  • організація проведення дослідів і впровадження нових агрохімічних технологій, вакцин, сироваток, інших препаратів для знищення впливу шкідливих факторів на тварини і рослини, керування проведенням агрохімічних і ветеринарно-санітарних заходів;

  • забезпечення готовності сил і засобів до проведення заходів дегазації, дезактивації та дезинфекції території, приміщень, сільськогосподарських тварин і рослин, продукції тваринництва і рослинництва;

  • організація використання та знищення зерна, продовольства, харчової сировини, фуражу та інших матеріальних засобів, які не підлягають знезараженню;

  • здійснення ветеринарної і фітопатологічної розвідки, лікування уражених тварин, знезараження посівів, пасовищ і продукції тваринництва та рослинництва;

  • організація виробництва кондиційних продуктів харчування, забезпечення харчовою сировиною та готовою продукціє;




  • організація та планування заходів діяльності для забезпечення ветеринарного контролю та нагляду, епізоотичного благополуччя та проведення заходів з профілактики захворювань тварин, а також охорони людей від спільних захворювань людей і тварин;

  • охорона території району від занесення із-за меж області або з карантинної зони збудників заразних, у тому числі інфекційних хвороб тварин, а також недопущення їх розповсюдження за межі області або карантинної зони;

  • профілактика, діагностика інфекційних, інвазійних, незаразних хвороб тварин та їх лікування;

  • державний ветеринарно-санітарний контроль і нагляд за якістю та безпеку продукції тваринного, а на ринках - рослинного походження;

  • забезпечення участі підпорядкованих сил, засобів і формувань у проведенні аварійних, пошуково-рятувальних та інших невідкладних робіт.

2.2.12. Служба матеріального забезпечення



призначена для своєчасного і повного забезпечення сил цивільного захисту технікою, паливно-мастильними матеріалами, продуктами харчування, речовим майном, засобами захисту, зв’язку. Засобами протирадіаційного і протихімічного захисту, медичним майном, змінним і спеціальним одягом, будівельними матеріалами, іншими видами матеріальних і технічних засобів, а також водою.

Завданнями служби є:

  • відпрацювання планів матеріального забезпечення заходів цивільного захисту, невоєнізованих формувань;

  • облік місцевих матеріальних ресурсів;

  • створення запасів продовольства, паливно-мастильних матеріалів, засобів захисту, іншого майна, необхідного для роботи аварійно-відновлювальних підрозділів, невоєнізованих формувань;

  • проведення заходів щодо захисту запасів продовольства, майна від усіх видів ураження;

  • забезпечення паливно-мастильними матеріалами автотранспорту і техніки, які залучаються для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, виконання заходів цивільного захисту;

  • організація забезпечення людей під час евакуації та їх життєзабезпечення в районах розміщення;

  • взаємодія з іншими службами цивільного захисту.

2.2.13. Служба інформації



призначена для забезпечення прав громадян на отримання інформації про надзвичайні ситуації, що виникають або можуть виникнути, заходи необхідної безпеки та про проведення рятувальних, невідкладних аварійно-відновлювальних і спеціальних робіт з попередження та ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій.

Завданнями служби є:

  • забезпечення своєчасною, оперативною та достовірною інформацією населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій з визначенням їх кваліфікації, меж поширення і наслідків, а також способи та методи реагування на них, вжиття заходів щодо забезпечення безпеки;

  • інформаційне забезпечення населення та сил під час виконання заходів захисту населення і територій від негативних наслідків надзвичайних ситуацій, проведення рятувальних, невідкладних аварійно-відновлювальних і спеціальних робіт з попередження та ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій, підтримання громадського порядку під час їх проведення.


3. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ТА СИЛИ

3.1. Чисельність та організаційна структура служби повинна забезпечувати повне та своєчасне виконання покладених на службу завдань.

3.2. Організаційна структура служби розробляється начальником служби, погоджується з керівниками відповідних органів управління та сил, організаційно об'єднаних у службу, та затверджується головою райдержадміністрації - начальником цивільного захисту району.

3.3. Чисельність служби визначається начальником служби залежно від конкретної техногенної та природної обстановки, можливих надзвичайних ситуацій, поставлених завдань щодо ліквідації їх негативних наслідків в умовах мирного часу та особливого періоду, а також наявності та стану виробничої бази.

3.4. У складі служби передбачаються посади начальника служби, заступника начальника служби - начальника штабу, заступника начальника служби, посади інших фахівців за напрямками їх діяльності.

3.5. Розподіл обов'язків між керівниками та іншими фахівцями служби здійснюється шляхом розробки функціональних обов'язків для кожної посадової особи.

3.6. Загальне керівництво службою здійснює голова райдержадміністрації - начальник цивільного захисту району, безпосереднє - начальник служби.

3.7. Начальником служби призначається керівник органу управління, на базі якого утворюється служба.

3.8. Начальник служби здійснює керівництво службою безпосередньо та через штаб служби.

3.9. Штаб служби є основним органом управління начальника служби та утворюється з числа посадових осіб і відповідальних працівників відповідних органів управління та сил, організаційно об'єднаних у службу, без звільнення їх від виконання своїх функціональних обов'язків за штатною посадою.

3.10. Начальник штабу служби призначається начальником служби із числа своїх заступників.

3.11. Начальник служби утворює штаб і формування служби, які складаються з відділів, відділень, груп. Організаційну структуру та чисельність працівників штабу служби затверджує начальник служби за поданням начальника штабу служби.

3.12. Служба має право:


  • одержувати безкоштовно від органів управління, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності і підпорядкування, інформацію, яка необхідна для виконання покладених на службу завдань;

  • одержувати від служб нижчого рівня інформацію про хід підготовки до виконання завдань та надавати їм необхідну допомогу;

  • надавати пропозиції щодо забезпечення заходів, пов'язаних з ліквідацією надзвичайних ситуацій, залученням органів управління та сил служби.

3.13. Начальник служби у межах своєї компетенції та повноважень має право:

  • приймати рішення, видавати накази, розпорядження та вказівки з питань виконання завдань і функціонування служби;

  • впроваджувати в установленому порядку План дій органів управління та сил служби;

  • здійснювати контроль за діяльністю органів управління, сил і формувань служби;

  • проводити тренування з підготовки служби до дій за призначенням;

  • здійснювати інші повноваження.

3.14. Основними силами служби є:

  • органи управління та сили, організаційно об'єднані у службу;

  • формування служби (спеціалізовані – в умовах мирного часу, невоєнізовані – в умовах особливого періоду).

3.15. Основними засобами служби є:

  • спеціальне обладнання та інша техніка, що використовуються службою та не підлягає поставкам до Збройних Сил України згідно з мобілізаційними планами;

  • табельна техніка та майно, відповідно до номенклатури центрального органу виконавчої влади, уповноваженого у справах цивільного захисту (індивідуальні засоби захисту, радіометрична та дозиметрична апаратура, засоби та прилади хімічної розвідки, засоби зв'язку та оповіщення, інженерне, медичне та інше майно тощо).

3.16. Облік укомплектованості формувань особовим складом, табельною технікою та майном покладається на працівника, відповідального у справах цивільного захисту.

3.17. Застосування формувань служби за призначенням і залучення до виконання завдань служби додаткових сил і засобів інших підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та підпорядкування (що не входять до складу служби), здійснюється за рішенням голови облдержадміністрації - начальника цивільного захисту області.



4. ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

4.1. Основою управління службою є План дій органів управління та сил служби, рішення начальника служби, начальника цивільного захисту району, а також розпорядчі акти органу управління вищого рівня, уповноваженого у справах цивільного захисту.

4.2. Управління силами та засобами служби забезпечується:


  • своєчасним здійсненням заходів, які сприяють підвищенню стійкості роботи підприємств, установ та організацій, організаційно об'єднаних у службу, в умовах мирного часу та особливого періоду;

  • приведенням у визначені терміни сил і засобів служби в готовність до дій за призначенням;

  • своєчасним доведенням до служб нижчого рівня завдань щодо їх застосування в умовах оперативної обстановки, керівництво та контроль за виконанням поставлених завдань, надання всебічної допомоги;

  • чіткою взаємодією відповідних органів управління та сил, організаційно об'єднаних у службу, під час спільного виконання завдань;

  • своєчасним маневруванням силами та засобами служби;

  • завчасним створенням пунктів управління і підготовкою дублерів;

  • обміном представниками зі взаємодіючими службами, іншими органами управління;

  • чіткою організацією збору інформації про оперативну обстановку, своєчасним її опрацюванням і обміном даними;

  • правильною оцінкою обстановки та передбаченням можливостей її змін, обґрунтованістю прийнятих рішень;

  • комплексним використанням основних і дублюючих засобів управління та зв'язку;

  • застосуванням формалізованих документів і кодованого зв'язку.

4.3. Готовність до дій за призначенням ґрунтується на:

  • організації ведення обліку споруд, майна та інших засобів, що є в розпорядженні служби;

  • розробці функціональних обов'язків посадовим особам штабу служби;

  • веденні обліку та доповідях начальнику служби пропозицій з підбору і розстановки керівних кадрів служби;

  • своєчасному поданні встановленої звітності органам управління вищого рівня

4.4. Для забезпечення планомірної діяльності та підтримання служби у постійній готовності до виконання завдань за призначенням у службі розробляються:

  • Тимчасове положення про службу;

  • План дій органів управління та сил служби;

  • інші документи, необхідні для забезпечення діяльності служби.

4.5. План дій органів управління та сил служби погоджується начальником відділу з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, затверджується начальником служби.

4.6. План коригується один раз на півроку з відміткою у листі коригування та вводиться в дію рішенням начальника служби при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій.

4.7. Органи управління та сили, організаційно об'єднані у службу, перебувають у готовності до виконання завдань, передбачених Планом дій, та виконують завдання за призначенням у разі введення його в дію.

5. ПІДГОТОВКА КАДРІВ І НАВЧАННЯ

5.1. Підготовка служби організовується та здійснюється на основі Плану основних заходів підготовки цивільного захисту України на рік, розпорядчих та організаційно-методичних актів МНС України та начальника цивільного захисту області, району.

5.2. Підготовка керівного складу служби здійснюється на курсах Навчально-методичного Центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Івано-Франківської області, у навчальних закладах та курсах з підвищення кваліфікації, за планами Начальника Цивільного захисту України, начальника цивільного захисту області, району.

5.3. Навчання особового складу формувань служби здійснюється на основі організаційно-методичних вказівок начальника цивільного захисту району та за програмою підготовки формувань, затвердженою начальником цивільного захисту району.

5.4. Основними формами підготовки служби є штабні тренування.

6. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

6.1. Комплектування формувань служби особовим складом, забезпечення технікою, табельним майном, приладами, матеріальними ресурсами та засобами індивідуального захисту здійснюється установами і організаціями, на базі яких ці формування створено.

6.2. Забезпечення служби автомобілями і спеціальним транспортом здійснюється за рахунок власного транспорту підприємств, установ та організацій, а також за рахунок транспорту підприємств, наданого у тимчасове підпорядкування за розпорядженням начальника цивільного захисту району.

6.3. Матеріально-технічне забезпечення служби при проведенні рятувальних та інших невідкладних робіт в умовах мирного часу та особливого періоду здійснюється в обсягах і у терміни, передбачені Планом дій органів управління та сил служби.



7. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

7.1. Фінансування заходів служби здійснюється за рахунок коштів на загальновиробничі, адміністративно-управлінські та експлуатаційні витрати, і за рахунок витрат з обігу госпрозрахункових підприємств, установ і організацій, організаційно об'єднаних у службу.

7.2. Витрати, пов'язані з утриманням формувань служби, які залучаються для ліквідації негативних наслідків надзвичайних ситуацій у разі їх загрози або виникнення в умовах мирного часу (виплата середньої заробітної плати, безоплатне харчування, транспортне забезпечення тощо), несуть: підприємства, установи та організації, які виділяють формування; підприємства, установи та організації, в інтересах яких ведуться роботи, та центральні, місцеві органи виконавчої влади і виконавчі органи місцевих рад, за рахунок резервних фондів відповідних бюджетів.

7.3. Під час ліквідації надзвичайних ситуацій місцевого та регіонального рівнів залучаються кошти підприємств, установ та організацій, на території яких вони виникли, та додатково місцеві, спеціальні фінансові та матеріальні резерви.



8. ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ТА ЗВ’ЯЗКУ

8.1. Для керівництва службою в умовах мирного часу та особливого періоду використовуються складові системи управління райдержадміністрації.

8.2. Управління силами служби здійснюється з основного та мобільних пунктів управління з використанням телефонно-телеграфних, мобільних засобів зв'язку та радіостанцій.

8.3. Зв'язок організовується згідно схеми організації оповіщення служби, яка розробляється службою та являється складовою частиною Плану дій органів управління та сил служби.



9. ПЕРЕВІРКА ДІЯЛЬНОСТІ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ

9.1. Перевірка готовності служби до вирішення завдань за призначенням здійснюються Начальником Цивільного захисту України, його заступниками особисто; начальником цивільного захисту області, району або іншими особами за їх дорученням.



9.2. Конкретні строки, порядок проведення та організація забезпечення перевірки визначає безпосередньо посадова особа, за планом якої ці заходи проводяться.




База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка