Звіт з виховної роботи у 2012/2013 навчальному році основними завданнями виховної діяльності педагогічного колективу школи були




Дата конвертації16.04.2016
Розмір247 Kb.
Звіт з виховної роботи
У 2012/2013 навчальному році основними завданнями виховної діяльності педагогічного колективу школи були:

1. Гуманізація виховного процесу, що виражається у створенні умов для всебічного розвитку особистості, для спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання.

2. Підтримка та зміцнення шкільних традицій, що сприяють зміцненню загальношкільного колективу та прикрашають його життя.

3. Удосконалення методичної майстерності класного керівника, спроможного компетентно і з повною віддачею сил займатися здійсненням виховної діяльності та ефективно розв’язувати питання виховання школярів.

Керуючись Державною національною програмою „Освіта”, Національною доктриною розвитку освіти, програмою „Творча обдарованість”, Конвенцією про права дитини, Концепцією громадянського виховання особистості за умов розвитку української державності, Концепцією превентивного виховання дітей і молоді, робота колективу з виховання підростаючого покоління у 2012/2013 навчальному році проводилася за такими напрямками:


  • формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;

  • виховання духовної культури особистості;

  • виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;

  • формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;

  • утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;

  • збагачення народних традицій, звичаїв;

  • виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;

  • формування творчої, працелюбної особистості;

  • формування екологічної культури учнів;

  • посилення уваги до питань морально-етичного виховання;

  • створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт, що залишилися без батьківського піклування;

  • організація педагогічно доцільної системи учнівського самоврядування, колективного планування діяльності вчителів та учнів через раду, учнівський комітет.

Виходячи з цього, виховна діяльність школи розподілялася на тематичні періоди. Кожен період мав мету і виховний характер, який, у свою чергу, працював на головну мету.

Вересень – тематичний період «Здоров’я дитини – здоров’я нації». Предметна декада: фізичне виховання, основи здоров’я. В рамках цього періоду проводились такі заходи: Свято Першого дзвоника, перший урок Єдиний урок «Україна – наш спільний дім» та «Спорт і фізичне виховання – утвердження здорового способу життя», місячник безпеки дорожнього руху, тиждень попередження дитячого травматизму. У 5-11 класах було проведено вибори до координаційної ради дитячої шкільної організації учнівського самоврядування «Планета дитинства», проведено День фізичної культури та спорту, ряд заходів з нагоди Дня партизанської слави, спортивні змагання «Веселі козачата», ранок «Безпека життя – запорука здоров’я» та «Всі ми діти твої, Україно!», гра-подорож «Бувайте здорові!». В шкільній бібліотеці було оформлено шкільну виставку науково-популярної літератури «Лікар попереджує». Протягом місяця було проведено поглиблене медичне обстеження учнів 1-11 класів, презентація клубів, гуртків, секцій. Також у вересні було розпочато операції «Урок», «Сім’я», «Підліток», «Турбота», здійснено рейд-перевірку «Зовнішній вигляд». Протягом місяця актив дитячої організації учнівського самоврядування «Планета Дитинства» провів акцію «Допоможи ближньому», в рамках якої відбувався збір ігор, іграшок, канцтоварів для вихованців дитячого притулку № 2. Відбувся шкільний етап конкурсу-виставки «Мальовнича Україна» серед учнів 5-9 класів. Активну участь в цьому конкурсі прийняли учні 7-А класу - 7 робіт (класний керівник Ликова О.М.), 6–А класу – 10 робіт (класний керівник Чепіга Ю.С.), 3 роботи представили учні 8–А класу (класний керівник Леонова Л.Р.) та одну роботу – учні 9–А класу(класний керівник Чеснокова О.І.). Серед представлених на конкурс робіт було обрано переможців, які отримали шкільні грамоти. Так, І місце зайняли: Павлюк О. (7-А клас), Шкреба К. ( 7 – А клас), Серебряков Д. (7-А клас), Масленнікова М.(7-А клас), Гуслєв П. (9 - А клас). Роботи цих учнів продовжили участь у конкурсі на районному етапі. Також протягом періоду проводились години спілкування: «Обережно гриби!», «Гендер без прикрас», спортивні змагання з футболу, волейболу, баскетболу, легкої атлетики, переможці яких приймали участь у районних змаганнях.

У жовтні тематичний період мав назву «Дивовижне поруч…», предметна декада: предмети естетичного циклу. Протягом періоду проводились заходи: конкурс малюнків «Євро - чемпіонат очима дітей» активну участь в цьому конкурсі прийняли: Мотрич О. (7 - А клас, класний керівник Ликова О.М.) та Горбатенко Д.(7 - А клас, класний керівник Ликова О.М.). переможцями стали: Картавцев Д., (4-А клас, класний керівник Галіченко К.П.) та Цепочко М. (3-А клас, класний керівник Калюжна Т.А.)

Відбувся конкурс вокального мистецтва «Ало, ми шукаємо таланти!» серед учнів 1 – 11 класів. Активну участь в цьому конкурсі взяли: квартет «Усмішка» (1–А клас, класний керівник Пашкова Л.М.), Павлюк О., Криворучко О. (7– А клас, класний керівник Ликова О.М.), квартет 7– Б класу (класний керівник Тунієва Т.В.), дует: Оржицька К. , Мінькова Г. (8– А клас, класний керівник Леонова Л.Р.), Галич Н. (8 – А клас, класний керівник Леонова Л.Р.), Шадиєва А. (9 – А клас, класний керівник Чеснокова О.І.), дует: Броховецька К, Великих К. (10–А клас, класний керівник Сульдіна І.М.), дует: Білоцерковець К., Тищенко К. (11–А клас, класний керівник Кригіна О.Ю.). Учень 2 –А класу Муратов О. взяв участь у районному конкурсі вокального мистецтва «Зорепад» та став його лауреатом.

Напередодні Дня учителя проводилася виставка вітальних газет «Учитель! Перед іменем твоїм…», відбулася виставка-конкурс осінніх композицій «Щедрість рідної землі» серед учнів 1-11-х класів. Слід зазначити, що проведення цього конкурсу стало можливим лише завдяки активній участі учнів 1-4-х класів. 1-А клас (класний керівник Пашкова Л.М.) – 15 робіт, 2 – А клас (класний керівник Севостьянова О.М.) – 15 робіт, 3-А клас (класний керівник Калюжна Т.А.) – 10 робіт, 4-А клас (класний керівник Галіченко К.П.) – 10 робіт, 5-А клас (класний керівник Журавльова Н.В.) – 8 робіт, 6-А клас (класний керівник Чепіга Ю.С.) – 8 робіт. Набагато менш активними були учні старших класів. Було проведено анкетування учнів «Ти і твоя школа», огляд-конкурс «Кращий зелений куточок у класній кімнаті». Також, протягом жовтня проводилась операція «Листопад», спортивні змагання з футболу, волейболу, баскетболу, легкої атлетики. Крім того, в школі було проведено тиждень з питань протидії торгівлі людьми: бесіди, години спілкування, переглянуто фільм «Станція – призначення Життя». Також команда школи «106% сміху» взяла участь у районному фестивалі шкільних команд КВК де посіла І місце.

У листопаді тематичний період мав назву «Любіть Україну, як сонце любіть!». Предметна декада: історія, правознавство. Протягом цього періоду проводилися заходи: історична гра-пошук «Українська скарбниця», конкурс рефератів «Видатні діячі УНР та ЗУНР», конкурси малюнків і плакатів «Безпека та мир в Україні», учнівської творчості «Мої права», юних краєзнавців «Визначні події Харківщини», читців творів поетів Харківщини. Проведено вікторину для знавців історії України «Козацькими шляхами», круглий стіл «Історичні долі», диспут «Тютюн. Друг чи ворог?», тематичні години спілкування «16 листопада – День толерантності», «Символіка незалежної України», «Конституція України в житті людини», бесіди «Трагедія нації», присвячена річниці Голодомору 1932-1933 рр.. Проведено ряд заходів з нагоди відзначення Дня інвалідів, здійснено рейди-перевірки «Урок» та «Зовнішній вигляд», відбулися конкурси: листівок «Дружити з вогнем чи боятись його?», малюнків «Казка, яку розповів Світлофор», творчих робіт «Ось він який мій тато», переможцями стали: Суховєєва А.: (1-А клас), Калінін А. (2-А клас), Вольвич Є. (4-А клас), вікторини «101» та «Червоний, жовтий, зелений». У школі відбулося урочисте відкриття І-го шкільного етапу малих Олімпійських ігор серед учнів 3 – 8 класів. Також команда школи «106% сміху» взяла участь у міському фестивалі шкільних команд КВК, та ¼ фіналу міської шкільної ліги КВК.

У грудні тематичний період мав назву «Ти – наше диво калинове, кохана українська мова!», предметна декада: українська мова і література. Проведено такі заходи: конкурс творів «Збройні сили України», конкурс знавців української мови «Як парость виноградної лози…», літературно-музична композиція за інтимною лірикою Ліни Костенко «Дивосвіт любові». Єдиний урок «1 грудня – День боротьби зі СНІДом», свято для дітей пільгового контингенту «І до нас завітай, Святий Миколай!», новорічне свято для дітей пільгового контингенту під патронатом Харківського міського голови Г.А. Кернеса. Учні школи приймали участь в конкурсах новорічних букетів «Замість ялинки - гілка», плакатів «Обережно – ялинка!», проводилося новорічне свято для учнів початкової школи, новорічний стартін для учнів середніх та старших класів. Протягом місяця працювала книжкова виставка «Іван Франко – титан праці». Крім того, учні прийняли участь в конкурсі дитячих робіт «Молодь за здоровий спосіб життя».

Протягом І семестру 2012/2013 навчального року ключові заплановані заходи було виконано. Найактивнішу участь у підготовці та проведенні загальношкільних виховних заходів взяли учні 1-А класу (класний керівник Пашкова Л.М.), 2-А класу (класний керівник Севост’янова О.М.), 3-А класу (класний керівник Калюжна Т.А.), учні 7-А класу (класний керівник Ликова О.М.), 10-А класу (класний керівник Сульдіна І.М.).

Згідно з шкільним річним планом у січні 2013 р. тематичний період «Уміння вчитись – ключ до скарбу знань!» Предметна декада: математика, фізика, інформатика. В рамках цього періоду проводились такі заходи: конкурс КВК серед учнів 9-го класу «Фізика – це найвища насолода», виставка дитячих робіт «Математичний калейдоскоп». Конкурс КВК «Інформатика і майбутнє». Протягом місяця пройшли рейд-перевірка «Зовнішній вигляд» та операції «Урок», «Підліток», «Сім’я», були проведені моніторингові заміри знань учнів з правил протипожежної безпеки та правил дорожнього руху.

У лютому тематичний період «Країнами та континентами», предметна декада: іноземна мова. В рамках періоду проводились заходи: день англійської мови «Навколо світу», конкурс газет та малюнків «Шукаємо друзів». Серед учнів 10-11-х класів пройшла конференція «Видатні люди Великобританії» (підготували вчителі англійської мови). До Дня Святого Валентина пройшов конкурс газет.

У березні тематичний період мав назву «Звичайне диво», предметна декада: російська мова, література, українська мова,література. Проводились такі заходи: вікторина за творчістю О.С. Пушкіна серед учнів 6-7 класів (підготували: Сульдіна І.М., Ликова О.І.), літературна вікторина «В гостях у Тургенєва» (підготувала Сульдіна І.М.).

До річниці від дня народження видатного поета Т.Г. Шевченка у школі пройшли «Шевченківські дні», у рамках яких відбулися такі заходи: конкурс української пісні «Шевченко і музика.

До Дня 8 Березня у школі пройшов святковий концерт, в якому брали учать переможці шкільних етапів конкурсу «Алло, ми шукаємо таланти!», конкурс газет до Дня 8 Березня.

До Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом у школі були проведені: бесіди, виховні години та тематична виставка у шкільній бібліотеці «За Україну вільну від туберкульозу».

У квітні тематичний період мав назву «Всі ми – діти планети Земля!», предметна декада: біологія, хімія, географія. В рамках цього періоду були проведені заходи щодо відзначення Дня здоров’я, Тиждень протипожежної безпеки, проведено вікторини, бесіди, виховні години щодо профілактики протипожежної безпеки; шкільний загін ДЮП брав участь у районних змаганнях Дружин юних пожежних рятівників. Також проведено заходи до Міжнародного дня скорботи (трагедія на ЧАЕС) «Дзвони Чорнобиля».

В рамках тижня безпеки дорожнього руху проводився шкільний етап районних змагань з ЮІР, бесіди, вікторини щодо профілактики дитячого травматизму під час дорожньо-транспортного руху. Учні 5-7класів приймали участь у Всеукраїнському конкурсі дитячого малюнку «Ми –зразкові пішоходи! А ви – зразкові водії?!». Було здійснено рейд-перевірку «Зовнішній вигляд». Також школа взяла участь в екологічному двомісячнику «Зелена весна – 2012».

18 квітня 2013 року було проведено день ЦЗ(ЦО). Протягом заходу проведено відкриті уроки, вікторина серед учнів 3-4-х класів, тематична виставка, спортивна естафета, конкурс газет, огляд стройової підготовки серед учнів 10-11 класів. Переможцем став 11-А клас (класний керівник Кригіна О.Ю.).

У травні тематичний період називався «Подвиг в ім’я людства…», предметна декада: Захист Вітчизни. Проводились наступні заходи: години спілкування, присвячені Міжнародному Дню музею, тиждень безпеки життєдіяльності. В рамках операції «Пам’ять» проведено: конкурс малюнків «Хай завжди буде мир!», конкурс творчих робіт, присвячених 66-й річниці Перемоги.

У рамках підготовки та святкування 67-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні у школі були оформлені стенди, тематичні виставки, інформаційні експозиції. Учні школи взяли участь у районних акціях та естафетах: «Альбом пам`яті», акція милосердя «Пам`ять серця». Серед учнів 8-11 класів було проведено шкільний конкурс патріотичної пісні «В лесу прифронтовом». Серед учнів 1-7 класів пройшов шкільний конкурс літературно - музичних композицій, присвячених Великій Вітчизняній війні.

У військово-патріотичній акції учнівської молоді «Слобожанські дзвони Перемоги», присвяченій 67-й річниці Перемоги прийняли участь учні 10 – А класу (підготувала Сульдіна І.М.) та стали її переможцями.

У школі було створено електронну книгу «Благодарность», до якої увійшли творчі роботи дітей: вірші, твори, малюнки; сценарії, статті, розробки екскурсійних маршрутів по місцях бойових дій, відеоматеріали (відеоінтерв`ю) за участю ветеранів; електронні вітальні листівки ветеранам).

Також продовжувалася робота щодо поповнення та реставрації експонатів музею Бойової слави 53-ї армії під командуванням генерал-майора І.М. Манагарова. Була активізована робота пошукового сектору.

До Дня Перемоги були проведені уроки пам`яті, уроки мужності «Пам’ятаємо минуле заради майбутнього» із запрошенням ветеранів, концерт-вітання ветеранам мікрорайону «Поклонимся великим тем годам», конференція за участю ветеранів Великої Вітчизняної війни «Солдати Перемоги». Конкурс читців «Війна, якої ми не знали».

Протягом 2012/2013 навчального року ключові заплановані заходи було виконано. Найактивнішу участь у підготовці та проведенні загальношкільних виховних заходів взяли учні 3-А класу (кл. керівник Калюжна Т.А.),4 – А класу (кл. керівник Галіченко К.П.), 8 – А класу (кл. керівник Леонова Л.Р.), учні 10 – А класу (класний керівник Сульдіна І.М.), 5-А класу (класний керівник Журавльова Н.В.).

Робота класних керівників у 2012/2013 навчального року була ретельно спланована, у цілому плани виконані.

Крім шкільних, учні брали участь у конкурсах, турнірах, фестивалях всіх рівнів.


Продовжила роботу комісія з питань дисципліни і порядку. Протягом року було проведено 25 засідань, на яких розглядались питання поведінки, успішності учнів та відвідування шкільних занять учнями школи.

На початок 2012/2013 навчального року на внутрішкільному обліку перебувало 6 учнів. На кінець року - 3 учні. Постійно проводилась робота з профілактики правопорушень в учнівському середовищі. Класними керівниками проводилися бесіди, класні години з питань асоціальних проявів в учнівському середовищі.

Відповідно до закону України „Про Освіту” та на виконання наказу МОН України від 29.10.2010 р. № 1023 „Щодо профілактики злочинності і правопорушень серед дітей, захисту їх прав на освіту”, наказу ГУОН ХОДА від 27.01.2010 р. № 29 «Про вдосконалення роботи та посилення контролю за охопленням дітей і підлітків шкільного віку різними формами навчання», згідно з річним планом та з метою забезпечення конституційного права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти та охопленням навчанням і вихованням дітей і підлітків шкільного віку в школі здійснювався контроль за відвідуванням учнями школи. Класні керівники заповнювали у класних журналах щодня сторінку обліку відвідування учнями уроків, терміново з'ясовували причини відсутності. У школі проводились рейди у складі учнів та чергового учителя, під час яких виявлялись учні, які систематично запізнювались на уроки, або були відсутні 1 – 2 уроки без поважної причини. З цими учнями та їх батьками проводились роз’яснювальні бесіди.

Одним із пріоритетних завдань школи було і залишається питання збереження життя і здоров’я дітей. На початок 2012/2013 навчального року були оформлені всі необхідні акти-дозволи на проведення навчальних занять у кабінетах та шкільних приміщеннях підвищеної небезпеки, затвердженні Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників школи, посадові обов’язки працівників, інструкції з техніки безпеки з блоком питань з охорони праці й безпеки життєдіяльності. У школі ведуться всі необхідні журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці. Відпрацьована програма вступного інструктажу для учнів школи. Питання з безпеки життєдіяльності учнів під час канікул, у побуті й громадських місцях, на вулиці обговорювалися на батьківських зборах.

У школі проводиться систематична робота щодо запобігання дитячому травматизмові: викладається курс “Основи здоров'я”, навчальні курси “Правила дорожнього руху”, протипожежної та радіаційної безпеки, цивільної оборони, запобігання травматизму від ВНП та випадків утоплення, правил поводження з джерелами електроструму, правил користування газом. Працюють загони ДЮП і ЮІД, проводяться бесіди лікаря, вікторини, змагання, екскурсії до пожежної виставки тощо. З метою профілактики дорожньо-транспортного травматизму у школі проведений місячник безпеки. Протягом минулого навчального року в школі зареєстровано один випадок дитячого травматизму в позаурочний час (дорожньо-транспортна подія).

Здоров’я дітей – соціальна цінність, невід’ємна частина суспільного багатства, а тому формування здорового способу життя розглядається як справа державної ваги, як глобальне завдання суспільства, школи, сім’ї, самої дитини.

Пріоритетними напрямками Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України на виконання Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року є популярізація здорового способу життя, забезпечення можливості здобувати високоякісну освіту; боротьба з ВІЛ/СНІДом, туберкульозом, наркоманією.

Закон України «Про загальну середню освіту» одним з головних визначає завдання виховання свідомого ставлення учнів до свого здоров’я та здоров’я інших, формування засад і гігієнічних навичок здорового способу життя, збереження і зміцнення їх фізичного, психічного здоров’я. Ці ж завдання визначені й у Державних стандартах початкової та базової і повної середньої освіти.

Саме це завдання вирішує інтегрований навчальний курс «Основи здоров’я», який має за мету формування здорового способу життя всіх учасників освітнього процесу, виховання нового покоління громадян України, для якого потреба вести здоровий і безпечний спосіб життя була б невід’ємною складовою загальнолюдської культури.

Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2013/2014 навчальному році здійснюватиметься за діючими навчальними програмами «Основи здоров’я» для 1-4 класів і «Основи здоров’я» для 5 – 9 класів середніх загальноосвітніх навчальних закладів.

Відповідно до робочого Річного плану на 2013/2014 навчальний рік на вивчення предмета «Основи здоров’я» з інваріантної складової навчального плану передбачено:

у 1-4 класах – 1 година на тиждень;

у 5-7 класах – 1 год на тиждень;

у 8-9 класах – 0,5 год на тиждень.

У 2012/2013 навчальному році продовжено роботу факультативу «Профілактика ризикованої поведінки і ВІЛ/СНІДу за проектом «Школа проти СНІДу».

Медичне обслуговування учнів школи здійснювалось лікарем міської дитячої поліклініки № 4. Всі учні пройшли профілактичний медичний огляд. Для 3 учнів школи на підставі довідок ЛКК було організовано індивідуальне навчання.

На початок навчального року медичним оглядом було охоплено 100% учнів школи.

Розподіл дітей за групами здоров’я в 2012/2013 навчальному році був таким:

І група здоров’я - 111 учнів

ІІ група здоров’я - 150 учнів

ІІІ група здоров’я - 22 учні

ІV група здоров’я - 2 учні

V група здоров’я - 1 учень
За медичними групами по фізкультурі:

основна - 187 учнів

підготовча - 82 учні

спеціальна - 17 учнів


Розподіл дітей за фізичним розвитком:

гармонійний - 249 учнів

з відставанням у вазі - немає

з надмірною вагою - 13 учнів

з низьким зрістом - немає

з високим зрістом - 24 учні


Хворих дітей на туберкульоз у школі немає, але 9 учнів знаходяться на обліку у фтізіатра.

Хворобами ендокринної системи страждає 12 учнів; хворобами крові та кровотворних органів – 1 учень.

Розладами психіки та поведінки страждає 15 учнів, з них: дефектами мови – 14 учнів; розладами особистості, пов’язаними з органічним ураженням головного мозоку – 1 учень.

Хворобами нервової системи страждають 37 учнів, з них 6 учнів – з розладом вегетативної нервової системи.

На хвороби ока та придаткового апарату страждає 45 учнів, з них:

- на міопію - 15 учнів

- на геперметропію - 4 учні

- на астигматизм - 4 учні

- на косоокість - 2 учні

Хворобами системи кровообігу страждає 20 учнів.

Хворобами органів дихання – 26 учнів, з них:

- гіпертрофія аденоїдів - 5 учнів;

- хр. тонзиліт - 5 учнів;

- астма - 2 учні.

35 учнів страждають хворобами органів травлення, з них:

- гастрит - 7 учнів;

- грижа - 4 учні;

- холецистит - 7 учнів.

Хворобами сечостатевої системи страждає 5 учнів.

Хворобами шкіри та підшкірної клітковини – 2 учні.

Хворобами кістковом’язової системи страждає 33 учнів, з них: сколіозом – 3 дітей; порушенням постави – 10 дітей; плоскостопістю – 11 дітей, вроджені аномалії (вади розвитку) – 3 дітей, неопущення яєчка - 1.

У 2013/2014 н.р. з метою збереження життя і здоров’я дітей педагогічному колективу в своїй роботі необхідно впроваджувати здоров’язберігаючі технології, що передбачає такі умови:

- врахування індивідуальних (інтелектуальних, емоційних та ін.) особливостей учня, його готовність до сприйняття навчального матеріалу тощо;

- неприпустимість інтелектуального, емоційного, нервового перевантаження учнів при засвоєнні навчального матеріалу;

- забезпечення сприятливої морально-психологічної атмосфери в класі в процесі урочної діяльності;

- формування у вчителів та учнів „культури здоров’я”


Учителі будуть планувати уроки з позицій здоров’язбереження, забезпечуючи такі умови:

  • санітарно-гігієнічні умови в кабінеті (температура, свіжість повітря, раціональність освітлення);

  • чергування видів навчальної діяльності (опитування, читання, письмо, рішення задач тощо). Норма – 4-7 видів в процесі уроку, інакше виникає перевтомлення і погіршується процес сприйняття матеріалу;

  • різноманітність видів викладання: словесний, наглядний, аудіовізуальний. Норма – не менше трьох видів;

  • використання інтерактивних методів навчання, які створюють умови для активізації навчальної діяльності учнів і переходу їх з категорії об’єкта до суб’єкта педагогічної діяльності;

  • використання ТЗН відповідно до гігієнічних вимог;

  • спостереження учителя за правильною поставою учня, чергування пози учнів відповідно до виду діяльності під час уроку;

  • наявність фізкультхвилинки та інших оздоровчих заходів під час уроку.

Норма – через 15-20 хв. уроку по 1 хв. на виконання фізичних вправ;

  • різноманітність методів, які використовує учитель для підвищення мотивації учнів;

  • психологічний клімат на уроці.

Основним завданням предмету «Фізична культура» є спрямованість на поліпшення здоров’я дітей. З 1 по 9 клас минулого навчального року відводилося 3 навчальні години з предмету „Фізична культура”. Учні школи взяли участь, крім шкільних, у районних та міських змаганнях:



Спортивні досягнення учнів школи

у 2012/2013 навчального року:


№ з/п

Назва заходу

Рівень (обласний, міський, всеукраїнський інш.)

П.І.Б учня, назва команди, (тощо, кількість)

Клас

Номінація

Нагорода

1.

Легкоатлетична естафета

Районний

Команда учнів

8-11

-

ІІІ місце

2.

Легкоатлетичне чотирьохборство

Районний

Команда учнів

6-9

-

учасник

3.

Шахи «Біла тура»

Районний

Команда учнів

5 -7

-

учасник

4.

Комбіновані естафети «Веселі старти»

Районний

Учні школи

2-3

-

учасник

5.

Міні-футбол

(хлопці)


Районний

Команда учнів

5-6

-

ІІ місце


6.

Міні-футбол

(дівчата)



Районний

Команда учнів

5-6

-

учасник


7.

Баскетбол

(хлопці)


Районний

Учні школи

10-11

-

Учасники

8.

Баскетбол

(дівчата)



Районний

Учні школи

10-11

-

Учасники

9.

Волейбол

(хлопці)


Районний

Учні школи

10-11

-

Учасник

10.

Волейбол

(дівчата)



Районний

Учні школи

10-11

-

Учасник

11.

Гандбол

(хлопці)


Районний

Учні школи

8-9

-

Учасник

12.

Спортивні змагання «Ігри чемпіонів»

Всеукраїнський

Команда учнів

5-10

-

Учасник

13.

«Шкіряний м`яч»

(Юнаки 1998)



Обласний

Учні школи

7-8

-

Учасники

14.

«Шкіряний м`яч»

(Юнаки 1999)



Обласний

Учні школи

6-7

-

Учасники

15.

«Шкіряний м`яч»

(Юнаки 2000)



Обласний

Учні школи

5-6

-

Учасники

16.

Дитяча спортивна гра

«Старти надії»



Всеукраїнський

7 клас

7-А

-

Учасники

17.

Фізкультурно оздоровчий патріотичний фестиваль «Нащадки козацької слави»

Районний

Учні школи

5-10

-

Учасники

18.

Легкоатлетична естафета

Районний

Учні школи

8-9

-

Учасники

19.

Легка атлетика


районний

Учні школи

5-11

-

Учасник

20.

Шкіряний м`яч



Обласний

Учні школи

5-11

-

Учасник

21.

Масовий пробіг «Олімпійський день бігу»

Районний

Учні школи

5-11

-

Учасник

22.

Традиційні Міжнародні змагання «Біг патрулів»

Районний

Учні школи

8-11

-

Учасник

23.

Традиційний масовий легкоатлетичний пробіг «Слобожанська Олімпійська миля -2011

Районний

Учні школи

8-11

-

Учасник

24.

Малі Олімпійські ігри «Діти Харківщини»

Шкільний

Команда учнів

2-8

-

Учасник

25.

Малі Олімпійські ігри «Діти Харківщини»

Районний

Команда учнів

3-4

-

Учасник

26.

Малі Олімпійські ігри «Діти Харківщини»

Районний

Команда учнів

5-6

-

Учасник

Одним із пріоритетних напрямків роботи школи було патріотичне виховання учнів. З 21 по 28 жовтня 2012 року в школі проведено тиждень військово-патріотичного виховання, присвячений річниці звільнення України від фашистських загарбників, проведено бесіди, зустрічі з воїнами-прикордонниками, присвячені річниці прикордонних військ. Протягом грудня учні школи відвідали військові навчальні заклади в рамках місячника оборонно-масової і військово-патріотичної роботи, присвяченого річниці Збройних Сил України. У жовтні, лютому та травні проведено уроки мужності „Це треба не мертвим, це треба живим”, лінійки слави „Ніхто не забутий, ніщо не забуте”. У школі працював військово-патріотичний гурток, загін милосердя, проводились зустрічі з представниками військових навчальних закладів – випускниками школи, продовжила роботу рада музею бойової слави 53-ї армії під командуванням генерал-майора І.М.Манагарова.

У 2013/2014 навчальному році школою буде продовжена систематична цілеспрямована робота з виховання дітей. Вона буде спрямована на становлення демократично-орієнтованої, відповідальної, національно-свідомої, моральної і самодостатньої особистості. При цьому особливої уваги потребує патріотичне та громадянське виховання, спрямованість на формування почуття поваги до державних символів, духовних і громадянських цінностей. Так, на виконання рішення колегії Міністерства освіти і науки України від 17.08.2000 р. № 2/1-2, з метою виховання шанобливого ставлення до державних символів України, формування свідомого розуміння у житті підростаючих громадян держави, виховання поваги до державної символіки, ритуалів суверенної України колективом школи буде проводитись робота щодо роз’яснення ідейної суті державних символів України, правил їх використання, вироблення стійкої навички свідомого дотримання почестей та правил поведінки щодо державних символів у повсякденному житті, під час урочистостей і офіційних заходів. Учителям географії, української мови та літератури, історії України, основ правознавства слід ознайомлювати учнів з державною та національною символікою. Необхідно підготувати групу прапороносців для церемоніалу внесення і винесення Державного Прапору при проведенні урочистих заходів. Державний Прапор України щодня піднімати за 10 хвилин до початку занять і опускати після їх закінчення, щотижня проводити лінійки.

Громадянський компонент виховання повинен бути присутнім у змісті всіх навчальних дисциплін, насамперед при вивченні літератури, мови, географії, історії.

Важливою складовою громадянського виховання є орієнтація змісту освіти на місцевий матеріал, бо відчуття дитини громадянином починається з малої батьківщини. Важливе місце в цій роботі має курс „Харківщинознавство”. Результатом проведення цього курсу повинна стати активізація пошукової роботи, робота музею.

У 2013/2014 навчальному році одним із основних завдань педагогічного колективу з виховної роботи буде превентивне виховання, яке передбачає реалізацію заходів, спрямованих на попередження злочинів і злочинності, вдосконалення способу життя учнів без порушень норм моралі; розвиток умов, що сприяють збереженню здоров’я та життя дітей, виявлення негативних змін у поведінці учнів, вивчення причин і умов, що сприяють скоєнню злочину, попередження їх подальшого розвитку; організацію змістовного дозвілля, поліпшення роботи з підлітками з девіантною поведінкою, надання їм допомоги в самовихованні. Метою превентивного виховання є формування правової свідомості на основі правових знань, уявлень, переконань, що склалися в нашому суспільстві, почуттів, що регулюють поведінку, почуття законності обраної мети, правомірності шляхів її реалізації, справедливості, активної протидії порушникам законів нашої країни; докорінне підвищення правової культури всіх учасників навчально-виховного процесу; формування здорового способу життя, попередження асоціальних проявів серед учнів.



Здійсненню превентивного виховання буде сприяти психолого-педагогічна профілактика та корекція відхилень у поведінці учнів, використання нестандартних форм виховання, забезпечення зайнятості та змістовного відпочинку дітей під час канікул, допомога соціально дезадаптованим категоріям дітей, профілактика дитячої бездоглядності, просвітницька робота щодо запобігання протиправній поведінці, наркоманії, алкоголізму, захворюваності на ВІЛ/СНІД та хворобам, що передаються статевим шляхом; правильне статеве виховання.


База даних захищена авторським правом ©mediku.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка